2013. május 12., vasárnap

9.fejezet

Hii!:D Itt az új rész remélem elnyeri tetszéseteket!;D 5 kommentelő után új rész!:) Jó olvasást!xx


Beraktam a DVD-t és néztük is.Igazából megmondva utálom a horror filmeket,mert nem bírom ezeket,hogy vér meg ilyesmi,de próbálom ezt leplezni,mert ugye mindenki azt hiszi,hogy én egy nagy kemény csaj vagyok,de azért én is félek valamitől,mint minden más ember.Általában ez eleje a horror filmeknek nem ijesztő addig bírni fogom.
-Jajj,de félek ááh - nyögte Katelyn.
-Katelyn még el se kezdődött - vágtam hülye fejet.
Erre csak egy besértődött arcot láttam.Miután lenyugodott kezdődött is. Tütütüdtütütütüdüüüm <---indult el a bevezető zene.http://www.youtube.com/watch?v=LTgRm6Qgscc (zene)
Már a film közepén tarthattunk én csak egy párnát szorongattam magamhoz,Kate pedig Harry-t ölelgette szorosan.
-Hé hé Katelyn ennyire ne szoríts meg! - nyögött fel Harry.
-De hát annyira félek áá - játszotta a fejét.
-Hát persze. - dünnyögtem. Harry rám nézett és elmosolyodott,egy kicsit közelebb bújt hozzám,amint ezt Katelyn észrevette duzzogva húzódott arrébb a kanapé végébe,Harry pedig átkarolt.
*1 és fél óra múlva*
-Hayley - hallottam valaki suttogását.Lassan nyitottam fel a szemem és nyújtózkodtam egyet
-Hmm? - néztem oldalra. - Na várjunk csak..Miért vagyok a szobámba? - kérdeztem kíváncsian fürkészve az arcát.
-Hát elaludtál filmezés közben és gondoltam felhozlak. - amint ezt elmondta vér szökött az arcomba Ő felhozott engem ide.
-Csoda,hogy nem estél vissza a lépcsőn a súlyomtól,höhh.
-Mint látod nincs rajtam semmi lila-kék folt. - nézi végig a karját.
-Hát,khm lehet,hogy olyan helyen van ahol nem is számítanál rá. - kacsintok rá.
-Tudod megmutathatod,hogy mégis hogyan szerezhetek oda ilyen foltokat - jelent meg perverz vigyor az arcán.

















-Hülyee - vágtam neki egy párnát,de megfogta és félre dobta.Majd lassan ledöntött az ágyra és elkezdte puszilgatni a nyakamat,olyan jó puha ajkai vannak.Kopogtak.
-Tessék! - mondtam és félre toltam Harry-t.Anyu lépett be a szobába.
-Szia Harold - köszönt anyu meglepve. - Gyere csak egy kicsit picikém. - felálltam és odamentem hozzá.
-Igen?
-Tudod igazán megmondhattad volna,hogy ma itt lesz mert akkor készültem volna valamivel. - suttogja.-Más részt,hogyhogy itt van?
-Hát csak filmet néztünk - vettem félvállról.
-Értem,csinálok vacsorát majd fel kiálltok ha kész lett ja és vetek ágyat Harry-nek vagy veled alszik? - húzogatta a szemöldökét anyukám.
-De hát anyu Harry nem is alszik nálunk - hadartam össze-vissza.
-De már késő van és amúgy is  jól meg kell ismernem ki tudja,hogy mi lesz itt - üti meg a hátam és ki megy.
-Tessék? - néztem nagy szemekkel.
Bírom az anyukád- mosolygott rám.
-Hagyjál - mondtam idegesen. Harry idejött hozzám magához húzott és gyengéden átölelt.
-Nyugi - simogatta meg a hajam. -Ha rajtam múlik itt nem fog semmi történni,hogy ha rajtad múlik háát akkor vannak kétségeim.
-Te hülye állat! - ütöttem vállba.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ - hallottuk lentről a síkitozást.
-Ez ez meg mi volt? - lepődtem meg és gyorsan leszaladtunk.
-Oh my God,oh my God!! - kiáltozik Katelyn - Harry itt alszik ááháhá! - ugrálja körbe a nappalit.Mi le dermedve lesünk rá.
-Hát oké. - nyögöm ki végül is.
-Kész a vacsoraa! - kiálltja anyu. és bemegyünk a konyhába.Miután megvacsoráztunk elmentünk sorjába zuhanyozni. Harry-re várok a szobámban,hogy végezzen a zuhanyzással nyitódik az ajtó és megjelenik egy szál törőkölközőben.
-Harry - mutatok rá. - Ez nem nudista strand - ordítom el a fejét.
-Bocs,csak nincs pizsamám. - túr bele göndör hajába.
-Ja értem adjak egy rózsaszín hálóinget? - vigyorgok rá. -Tuti jól állna!
-Szerintem is nagyon jól passzol hozzám a rózsaszín - ért velem egyet.
-Na hozok valamit anyuéktól. - tűnök el hálóból.Pár perc múlva visszatérek egy pizsi nadrággal.
-Tessék! - nyújtom oda neki. - Bocsi fölső nincs ehhez.
-Nem is lesz rá szükség - kacsint egyet.
-Utálom a célozgatásaidat. - ülök le az ágyra. Ezután Harry venné le a törölközőt.
-Ne ne nee!Várj kimegyek nem akarok csipendél show-t! - sietek ki a szobából.


14 megjegyzés:

  1. Imádoom! Nagyon jól sikerült,mint mindig!! ;) Siess a folytatással! :D xx.Luca (:

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ imádommm ma még lesz ujrésszz?

    VálaszTörlés
  3. Uristeen!!! Imadom!! Olyan jol irsz!! Egyik kedvenc blogom!! (olvasok vagy 10 blogot XD) Hamar hozd a kovit!! ;) xx

    VálaszTörlés
  4. Köszi mindenkinek nagyon aranyosak vagytok!!:DD♥Lehetséges,hogy ma lesz,de NEM biztos!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon jó lett siess a kövi-vel :D *-* :D

    VálaszTörlés
  6. Tök jó lett, mint mindig..:DD Várom a köviit..^^

    VálaszTörlés
  7. Egyik kedvenc blogom^^ siess a kovivel:$$

    VálaszTörlés
  8. pls ma legyen meg a kövi nagyon jó lenne imádom ahogy irsz honanveszed az ötleteket ? :D big like

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)) Magamtól jönnek az ötletek csak írom és egymás után jönnek:)

      Törlés
  9. Mikor jön a kövi rész?? ^^
    Egyszerűen imádoooom *-------* ♥

    VálaszTörlés
  10. ÚRISTEN!! Nagyon jól sikerül akár az összes! :) Jöhet a folytatás is :D :$

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó! Imádom:) Ez a kedvenc blogom:D
    Csere?
    http://directionerke.blogspot.hu/

    VálaszTörlés