2013. május 6., hétfő

2.fejezet

Hali!!:D Remélem ez a rész is ugyanúgy tetszeni fog,mint az első!:) 5 kommentelő után írom a következő fejezetet!;) Jó olvasást xx

Álmosan csoszogtam  a fürdőszobába,bele néztem a tükörbe kicsit megijedtem a látvány láttán "Hogy nézek ki??" gondoltam magamban.Gyorsan rendbe szedtem magam lementem a konyhába elvettem egy almát a szépen megterített asztalról és vettem is a táskámat.


****
Be se léptem az iskolakapuján és eszembe jutott,hogy az új srácot nekem kell majd körbevezetnem,na remek ennyi volt  a jó kedv meg a napsütés és cukorfalva.Első óra előtt kell megmutatnom neki mindent,ami fontos.
Osztályteremben:
Épp,hogy beléptem megláttam kusza göndör haját. "Áhh szóval él" jegyeztem meg magamnak.
-Sziaaa! - erőltettem egy kis mosolyt az arcomra.
-Hello! - nézett furcsán rám - Tudod nem kell megjátszanod magad vágom,hogy nem nagyon bírsz!De nem lesz ez így sokáig -jelent meg sunyi mosoly az arcán.
-Hát,perszee - nevettem el magam - Na gyere körbe vezetlek ebben a gyönyörű épületben. - mondtam írónikusan. Megmutattam,hogy hol van a fizika-kémia terem,vetítő terem,sportcsarnok.
-Az utolsó állomásunk!!Áláá gusztóó WC! Bemutassalak a piszoárnak is?
-Nem kell köszi majd később megismerkedek vele ha ott lesz dolgom.
-Hát oké,akkor ennyi volt,aztán el ne tévedj -ütem hátba és elsétáltam vissza az osztályba. 
*5.óra végén*
Már alig vártam,hogy vége legyen ennek a borzalmasan unalmas történelem órának,nem is értem,hogy bírják ezt ki mások. Ohh gyerünk már csak egy-két perc és szabadság és és..*csönegettek* Oh yeess!
Már csak egy tesi és élhetek,gyorsan átöltöztem és már csak a tesitanárt vártuk a  lányokkal,pár perc múlva már be is nyitott. Természetesen a tesi óra első feladata a futás,amit ki nem lehetne hagyni. Mindenki ki pirosodva áll meg a start vonalban.
- Harry! Kérlek vezesd le a gimnasztikát! - engedelmesen kiment és levezette.

A tesi többi része már csak egy játékból állt,mikor kicsöngettek meg könnyebülés lett rajtam úrrá és lihegve kimentem a csarnokból. Átöltöztem a  hétköznapi ruhámba majd vissza mentem az osztályba ugyanis mindennap nekem kell kitakarítanom azt az hányadékot.Becsuktam magam után az ajtót és neki kezdtem a takarításnak.Nem hiszem el,hogy nem teszik fel soha a székeket,le szakadna a kezük,ha meg kéne erőltetni magukat egy kicsit is!? Hát nem hinném.Hirtelen kinyílt az ajtó,hátra fordultam és kit látnak szemeim? A drága egyetlen Harry-t.
- Jöttem segíteni!
Oh,de kedves.Kösz nem kell a segítséged! - mondtam lenézően.
-Tényleg? Hát tudod ez van ide osztottak be,mert nekem is kell valamit tenni az osztályért!
-Miért pont ide!? - háborodtam fel.
- Inkább ide.Nem akarok ismerkedni Sir piszoárral. - fuu most felb*szta az agyam. Ez a pasi esküszöm,hogy szándékosan idegesít engem. Miután lenyugodtam szó nélkül folytattuk tovább a takarítást.Végeztünk,felkaptam a tatyóm már mentem is volna el,de megfogta a kezem.
-Elvigyelek? - húzta elő a kocsikulcsát a zsebéből.
-Nem köszi.
-Jajj ne kéresd már magad!Velem jössz és kész.- húzott maga után.
*Házunk előtt*
Kínos csöndben voltunk,úgy éreztem meg kell törnöm ezt a hallgatást vagy itt pusztulok.
-Köszi - mondtam halkan.
- Nincs mit  -mosolyodott el - Ennyire nehéz volt kimondani? 
-Nem!! - ellenkeztem -Csak tudod hozzá vagyok szokva,hogy nekem hálálkodnak -jelent meg egy önelégült mosoly az arcomon.
-Oh tényleg?Kik? -nézett rám kíváncsian.
-Hát öö.. -motyogtam.
-Aha,vágom - nevette el magát.
-Na hagyjál -boxoltam vállba.-Megyek,szia! - elköszöntem és léptem volna be a kapu ajtón,de anyu megelőzött.
-Szia kislányom! - rohant hozzám puszit adni. Oh ki azaz úriember a kocsiban? Tán nem a barátod?- lelkesedett.
-Na,de anya! -förmedtem rá.
Anyu odament és beszélgetett vele,te szent jó ég képzelhetem.Mikor visszanézek rájuk Harry kiszáll az autójából és felém tartanak.Na ne! Ne csak ezt ne!
-Kicsim ma velünk vacsorázik Harold! - mosolygott rám vidáman.
-Hurráá!

18 megjegyzés:

  1. Ez rohadalom jooooo (mar ha van ilyen szo) de nagyon jo lett :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:DD nem tudomxd biztosxd de örülök,hogy tetszett:D

      Törlés
  2. Nagyon nagyon nagyon jó <3<3 imádom :DD Harry olyan ahw *-* nagyon jól írsz :) siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépeen!:DD♥ Sietek!:) Legkésőbb holnapra hozom:)

      Törlés
  3. Tetszik :) Várom a következő fejezetet ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo*-* kovitt:$

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!! :)
    Csak így tovább!! :))

    VálaszTörlés
  6. egyszerűen ahwwww!!! ANYÀK!XD AZ enyém is tuti ezt csinàlta volna...xd siess a kövivel!!!!
    büszke lehetsz magadra!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm jól esik ezt olvasni!:DD♥

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlen kiráály:DD nagyon bejön:) Várom a folytatást :D Harold *-* aahw

    VálaszTörlés
  9. nagyon joo!!! cask a kovi 3szor ilyen hosszu legyen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:DD Megpróbálom hosszabbra írni a kövi fejezetet!:))

      Törlés
  10. irto kiraly a blog:)kovit:'-*

    VálaszTörlés