2013. május 15., szerda

12.fejezet

Sziasztok!:) Itt van az új rész!:)Remélem tetszeni fog Nektek:) Jó olvasást!xx

Beléptem egy szobába,szerintem a hálószobája lehetett.
-Itt vagyunk! - csukta be maga mögött az ajtót,mielőtt a kulccsal bezárhatta volna az ajtót Harry rontott be.
-Hayley azonnal eljössz innen! - fogott karon és kirángatott., gyorsan lesiettünk és beültünk a kocsijába mentünk pár kilométert majd megállt.
-Na elmagyaráznád,hogy mégis miért kellett azt csinálnod? - néztem rá értetlen arccal.
-Jawadd.. - hunyta le a szemét. - Megakart téged erőszakolni.
-Chh ez nevetséges. - kezdtem el röhögni. - Pont Jawadd. Jó vicc,jó vicc. - ütöttem vállba.
-Komolyan mondom, már elterezte ezt az egészet.Vigyázz vele érted? - fogta két tenyerébe az arcom
-Rendben,habár ezt nem gondoltam volna róla. - a hazafelé úton csöndben ültem végig.
-Szia -  mondtam halkan.
-Szia. - kiszálltam és rögtön mentem aludni.

***
*Suli*












Belépek a terembe ledobom a táskám a székemre és keresem Jawadd-ot,ami sikeresen sült el.
-Szia! - köszönök neki mosolyogva.
-Szia! - köszön vissza majd oda vezet a padjához és leülünk.
-Na mizu? - kérdem miközben  felteszem a lábamat a padra.
-Semmi érdekes,veled?
-Dettó, bocsi,hogy csak úgy elhúztam,de kiderült,hogy volt más dolgom is.Ugye no problem? -vettem lazán.
-Semmi,majd legközelebb.
-Hát persze. - csikorgattam a fogaimat.
-Haza jössz ma velem? - mosolyog rám.
-Miért ne. - halvány mosoly jelent meg arcomon,utána visszamentem Harry-hez.
-Mit beszéltél vele? - nézz rám kíváncsian.
-Semmi közöd nincs hozzá,drágaságom. - ütögettem meg az arcát gyengéden. - Am tényleg semmi érdekeset
*Hazafelé*
-Mit fogsz csinálni majd nyáron? - kérdeztem.
-Strand,napozás,csajok áá igen elsőnek inkább a lányokat tenném. - "tipikus szívtipró mosoly".
-Ezzel a mosollyal győződ meg a lányokat? - mutogattam az arcára. -Vagy pedig elijeszted?
-Az első - nevetett. Tök jól elvoltunk míg sétáltunk hazafelé,mikor hallottam,hogy Harry kiabál:
-Hayley!  - hátrafordultam,Katelyn-nel volt.Fel se fogtam,hogy mi van most vagy rosszul láttam vagy ez az igazság.Harry megcsókolta Katelyn-t. Úristen. Gyorsan megmarkoltam Jawadd kezét és siettem haza vele.Behívtam Jawadd-ot egy kicsit magunkhoz,anyu nem bánta szóval.
-Kicsim gyere egy kicsit a konyhába. -hívott anyu.
-Megyek! - siettem be.  - Tessék?
-Biztos,hogy jó ez így? - húzogatta a szemöldökét.
-Már miért ne lenne jó? - kérdeztem fennhangon.
-Hát ahogy akarod csak ne,hogy meg bánd,de én szóltam.Na menj vissza! - sütött tovább.
Fent a szobámban hülyéskedtünk,mikor csöngettek úgy voltam vele,hogy majd anyu be engedi bárki is legyen az.Nem tudom,hogy volt vagy mi volt,e éreztem és tudtam,hogy Ő lesz. Nyílt az ajtóm,gyorsan odarántottam magamhoz Jawadd-ot és megcsókoltam.Mire eltávolodtunk  csak azt láttam,hogy Harry elmegy.
-Hát ez ez.. - dadogott Jawadd.
*Másnap suliban*











Besétálunk Jawadd-al kézen fogva kit látnak meg szemeim a folyóson Kate-t és Harry-t,amint észre vesznek minket egymásnak esnek.Az egész nap körübelül így telt el,hogy hol mi hol Ők falták egymást,hogy a másikunk szenvedjen "vagy lehet,hogy Harry tényleg szereti Kate-t?" <--ez a gondolat rémisztet meg,mert akkor én mindent hiába csináltam.Nem volt édes a csókunk,mint Harry és Én köztem,ez keserű volt  és élettelen a testemet nem járta át a forróság,amit olykor érzek mikor Harry ajkait érzem a számon.
*Órák után*
Szokásos pakolás,takarítás,de jó.Mikor végeztem megkönnyebűlve ültem le az asztalra.
-Harry miért tetted ezt? - mondtam halkan a sírás fojtogatott.
-Hogy lásd,hogy nekem mennyire fáj,hogy mással látlak.- válaszolt határozottan.
-Nem is voltunk együtt! - kezdtem el hangosabban beszélni.
-Nem érted,hogy szeretlek? - kiabált.
-Akkor mi a faszért smároltál Katelyn-nel? - háborodtam fel.
-És te Jawadd-al na? - jött közelebb.
-Mert fájt,hogy együtt láttalak azzal a ringyóval érted? - álltam fel. Milyen hülye vagyok,észre se vettem,hogy aki nekem kell az itt áll előttem és tessék veszekszünk,nem ezt kéne csinálnunk,boldognak kéne lennünk.
-Harry,én sajnálom. - suttogtam.
-Én még jobban. - sütötte le a tekintetét.
-Szeretlek.  - lassan húzódtam közelebb hozzá és gyengéd csókot leheltem ajkaira.
-Ha tudnád mennyire vártam,hogy Te mond ezt ki Nekem. - mosolyodott el.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jooo. Koviit*-------*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt gyorsan hozd a kövit :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon, de nagyon jó lett..^^ Ügyiiii vagy, nem gyengén várom a folytatást..:)))))

    VálaszTörlés
  4. olyan jooo!!!!!! en bekonnyeztem a Harry&Hayley-s resznel :) gyorsan hozd a kovit :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,nagyoon aranyos vagy!:D köszönöm,hogy így átérzed:)

      Törlés
  5. Istenem de édes! ! :))
    Gratulálok! Nagyon ügyes vagy! :))
    xx.Luca (:

    VálaszTörlés
  6. nagyon izgi és ulta jó egyszerüen perfect :d kövit minél hamarabb !! :)

    VálaszTörlés