2013. május 10., péntek

7.fejezet

Sziasztok!:)) Itt az új fejezet!Remélem tetszeni fog:)Bocsánat,de ma se lett valami hosszú fejezet,d azért remélem,hogy megelégszetek vele;D Jó olvasást xx

Reggel kisírt szemekkel ébredtem fel.Most,hogy őszinte legyek rohadtul semmihez sincs kedvem.Felöltöztem és elvánszorogtam az iskolába.












Megérkeztem az osztályterembe,mikor megláttam Harry-t a szívem gyorsan elkezdett kalapálni,nem tudom miért,de most ebben a percben  nagyon rühellem.Leültem a székemre és Harry felém fordult.
-Szia Hayley!Mizujs?
-Te csak hagyj békén ok? - vágtam neki.
-Jajj Hayley az véletlen volt én nem akartam,de.. - nem hagytam,hogy végig mondja és közbe vágtam.
-Nincs DE! Most pedig hagyj békén kösz. - majd visszafordultam előre.
Az egész nap egy nagy sz*r volt még itt maradtam kitakarítania termet.Kimentem a szekrényhez,hogy kivegyem a cuccaimat. Valaki megérintette a vállamat,hátra néztem és egy nem kívánatos személy állt a  hátam mögött.
-Nem volt eléggé érthető,amit mondtam?
-Nem hagytad,hogy befejezzem a mondani valómat!
-Jajj hagyjuk már!Éljetek boldogan! -mentem volna el,de visszarántott és neki lökött a szekrényemhez.
-Nem,nem mehetsz el ezt most végig fogod hallgatni. - nézett mélyen a szemembe.
-Na,de gyorsan mondd,hogy mit találtál most ki - mondtam lazán.
-Ezt nem kitaláltam úgy,hogy kérlek vedd komolyan.
-Na jó,de siess.
-Én ne akartam megcsókolni,sohase akartam Ő jött rám másrészt..már másé a szívem.
-Oh tényleg? - kérdeztem felvágósan.
-Igen.
-Hát akkor gratulálok menj hozzá!
-Te hülye. - mondta ki.
-Tessék? Én vagyok a hülye te barom,hogy képzeled,hogy engem.. - mielőtt befejezhettem volna vissza húzott és..







-Harry - suttogtam. Mire észbe kaptam addigra elment. Teljesen ledöbbenve mentem hazafelé úgy mond "sokkhatás".
-Itthon vagyok - kiáltottam fel.
-Gyere édesem sütöttem csokis pitét. - húzott be a konyhába anyu,leültem és lestem magam elé.
-Hahó kóstold meg - vágott nekem egy szeletett majd magának is és leült velem szembe.
-Kislányom! - kezdett el integetni a szemem előtt.
-Jajj bocsi anyu csak egy kicsit elbambultam - húzódott mosolyra a szám.
-Kicsit? - kezdett el kuncogni.
-Jól van na.
-Na mesélj ki az a fiú? Vagy talán úgy kérdezem,hogy mi van Harold-dal?
-Anyuuu - vörösödtem el,mire Ő jó ízűen elkezdett nevetni.
-Majd elmondom - mormogtam az orrom alatt majd gyorsan bekaptam a sütit. -Nagyon finom lett!Na mentem házit írni. - igazából semmi kedvem sincs leckét írni,de nem is arra szánom a délutánomat.Kicsit lefeküdtem pihenni,mikor felnyitottam a szemem Katelyn ült mellettem.
-Te jó ég b*zdmeg mit keresel te itt? - förmedtem rá.
-Mit csináltál Harry-vel? - kérdezte kíváncsian.
-Semmit.
-Aha persze.
-Hát nem én támadtam le,mint valami kanos kutya!! - jelent meg egy kis vigyor az arcomon.
-Chh - fölállt és ment volna ki,de az ajtóban megállt.
-Ezt még nagyon megfogod bánni.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon joo. Kovit<3<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon joooo!!! Aztan ma legyen meg az uj resz!! ;) xD

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek!:)Nem biztos,hogy ma lesz szerintem csak holnap><:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó !!kérem a kövit!!de még ma!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja-ja csak gyorsaan mert már naagyon várom :D :)

      Törlés
  6. :)) Bianka Iszáka Szilvia mit írtál először mert azt írja ki,hogy eltávolítottad:)Kérlek leírnád újra:)

    VálaszTörlés
  7. Akkor hnap a kövit?? és kb. mikor? hány óra?

    VálaszTörlés
  8. Ahww..Ez nagyon jóó!!! :D
    Siess,siess!!! :) xx.Luca

    VálaszTörlés