2013. május 25., szombat

19.fejezet

Sziasztok!:D Itt van az új rész!Remélem nem okoztam csalódást és tetszeni fog Nektek!:) Jó olvasást!x


-Hát ehhez én is - mosolyodok el majd hirtelen el lököm magamtól.
-No! Ez mire volt jó? - kezd el röhögni.
















-Nem látod mennyien kijöttek? - húzom fel a szemöldököm. -kicsit furin néznének,hogy csak így csókolózunk.
-Egy szóval szégyellsz - fordul el durcásan.
-Nem! - vágom rá. - Majd én megmutatom. - visszafordítom az arcát és megcsókolom,Harry elmosolyodik.
-Teeee! Tudtad,hogy..ajj - állok fel.
-Még jó,hogy tudtam. - nevet fel.Duzzogva ülök fel egy padra majd azt veszem észre,hogy valaki mellém ül.
-Te most jársz Harry-vel? - kérdezi tőlem egy lány.
-Igen,mert?
-Meg fogod bánni,annyi elég. - változik komorrá a hangja feláll és elsétál. Chh mit tenne egy ilyen kis ringyó, ellenem semmit se ér.
-Mit mondott neked az a lány? - ül le és mérje végig miközben a lány távozik.
-Semmi,de b*zdmeg ne lessed már! - takarom el a szemét,fel nevet és megfogja a kezem.
-Ajj ugyan már nincs semmi alakja,viszont neked. - jelen meg perverz mosoly arcán.
-Oké,vágom. - vörösödök el.
-Oh,csak nem zavarba hoztalak. - vigyorodik el és megfogja az arcomat,hogy jól lássa.
-Egyáltalán nem. - vágom rá.
*Becsöngettek*
Még mielőtt bemennék órára gyorsan kimegyek a mosdóba megmosni a kezemet utána még gyorsan megigazgatom a hajam.Hallom ahogy kinyitódik az ajtó majd becsapódik,oldalra nézek és az ribanc áll ott még kettő lánnyal.Megragadja a csuklómat és neki lök a falnak.
-Leszállhatsz rólam! - mondtam határozottan.
-Eszem ágába sincs! - szedném le a csuklómról a kezét,de még jobban megszorítsa.
-Utállak,te k*rva!Szálljál le Harry-ről! - ordibálta és levágott egy pofont.
-Kölcsönös kicsikém. - ütöttem be neki egyet ököllel.
-Menj a p*csába! - lökött neki erő teljesen a falnak így bevágtam a fejem,lassan csúsztam le a földre,éreztem,hogy tarkómon folyik le a vérem.
-Mondtam,hogy megfogod bánni. - kezd el kuncogni,már csak annyit láttam,hogy mennek ki az ajtón és meghallottam egy hangot.Ez a hang a biztonságom,nem tudom hova lett az a kemény csaj,aki vagyok abban a pillanatban,simán elintézhettem volna őket,de ahelyett hagytam,hogy szétverjen,remek a legjobbat hoztam ki magamból mondhatom.
-Hayley!Hayley! - kiabálta.Éreztem,hogy magához ölel és és...sír.Könnyeit érzem lefolyni arcomon,nem akartam,hogy sírjon az általam szeretett személy,de egyszer eljött ez a pillanat is.

13 megjegyzés:

  1. Ez most komoly ?? Pont itt hagyod abba ??
    Nagyon jól írsz, így tovább :DD
    Kövit de nagyon gyorsan *-*

    VálaszTörlés
  2. Pont itt hagyod abba?! :) Meg fog ölni a kiváncsisàg!!! XD

    VálaszTörlés
  3. ajj siess!! mert miattad fogok megöregedni!!! mert most tul kiváncsi vagyok!! NAgyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó !!Annyi kérdésem van hogy kiverte meg ?? ki sírt ?? ki .... ahha hamar kövit gyorsan gyorsan :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett. Elképzeltem az egészet. Hozd a kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  6. gyorsan kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

    VálaszTörlés
  7. most tényleg itt kellet abba hagyni? :D rohadt jó lett *__* kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóó..:DDD Kíváncsi leszek mit találsz ki ezután :DDD Mindig meglepsz, de akkor is nagyon király*-*

    VálaszTörlés
  9. Ne csináld máár...
    mindig a legjobb pillantba kell abbahagynii? *o*
    gyorsan hozd a kövi részt ;)
    mert tagnap ugysem hoztál uj részt *------------*
    ugyhogy most megérdemeljük hogy egy nap 2 legyen ;)) ♥
    amugymeg rohadt jóó ^^

    VálaszTörlés
  10. hu ezt a blogot sem fogom megunni imádom !!!:) kövit gyorsan ! szegény lány ....:/

    VálaszTörlés
  11. Imádom!!♥ gyorsan következőt!! *.*

    VálaszTörlés