2013. május 7., kedd

3.fejezet

Sziasztok!!:) Na akkor ez a fejezet hosszabb lesz,mint az előzök! 5 kommnetelő után új rész:)Jó olvasást xx

Feszengve mentem felfelé a szobámba,de mielőtt bemehettem volna anyu kiabált fel:
- Kicsim majd gyere vissza le,itt ne hagyd Harold-ot!
-Oké,oké - mondtam lazán,utána bementem a szobámba bedobtam a táskám a sarokba és ráestem az ágyamra. Áá nem akarom ezt csinálni nekem ehhez kib*szottul nincs kedvem.Na jó,túléljük végülis csak azt hiszi,hogy a "barátom"!
*Pár perccel később*
Lementem vissza a konyhába Harry az asztalnál ült anyu pedig már az utolsó simításokat végezte a vacsorával,leültem.
-Kislányom! - morgott rám.
-Tessék? - néztem rá szépen.
-Khm igazán oda ülhetnél Harold mellé. - súgta a fülembe.
-Oh már! Oké! - duzzogtam és odahuppantam mellé.
Anyu feltálalta az ételt,megettük.
-Nagyon finom volt,köszönöm Mrs.White - mosolygott anyura Harry "Mintha azzal a mosollyal megtudná győzni anyát vagy valami ilyesmi".
-Na jó elég a szemezésből! - szóltam közbe és elhúztam onnan Harry-t ki a nappaliba.
-Te hülye vagy! - szóltam le.
-Oh tényleg!? Vagy inkább te lettél volna az anyukád helyében? - mosolygott sunyin.
-Chh na persze,mert szerinted én annyira vágyok rá,hogy a  szép zöldeskék szemeddel nézzél rám!
-Hát úgy látszik igen.
-Mi? Micsoda? - éreztem,hogy arcomba vér szökik szinte égett a fejem.
-Oh valaki itt pirul! -vigyorgott.Hála az égnek pont jött anya.
-Gyere Harold ülj le beszélgessünk! - mondta kedvesen.
-Nem köszönöm,mennem kell.Köszönöm a vendéglátást - puszilt kezet anyának. Így akar bevágódni a  szemétje.
-Menj édesem kísérd ki - lökött oda édesanyám. Kiértünk a kapuba.
-Na sziaa! - integettem vidáman ugyanis örültem,hogy végre elmegy.
-Szia! - kacsintott rám.
Megvártam még elhajt és behúztam a házba. Meg fürödtem és mentem is aludni tisztára lefárasztott ez a nap.
*Reggel,suliban*
Beülök a padba hmm valami furcsa,valami nincs rendben.De mi lehet az!? Áh nem tudom na mindegy is biztos nem fontos,ha ennyire nem jut eszembe. Bejön a tanár,hetes jelent "hiányzik: Harry Styles" Jaa kajak!Nincs itt!Ilyen sincs! Lesz egy jó napom ebben az évben oh köszönöm hatalmas és nagyságos Istenem imáimat meghallgattad!
Óra végén mielőtt kiléptem volna az osztályteremből a tanárnő visszahívott:
-Hayley!Kérlek vigyed el Harry-nek a leckét nagyon köszönöm!
-Na,de hát!Hát,de,de,de ..tanárnő - dadogtam.
-Kifogásod van? - meresztette ráma szemét.
-Nincs... - sütöttem le a tekintetem.Nem igaz,hogy csak engem szívat ez a rohadt tanár,elegem van már.
Órák után a tanárnő oda adta a címet,hogy hova vigyem el a leckét. Elsétáltam a házhoz kicsit sokáig tartott,de oda értem.Nagy levegő és becsöngetek,becsöngettem.Egy nő nyitott ajtót kijött hozzám és beengedett.Persze elmondtam,hogy leckét hoztam meg ilyenek.
-Fent van Harry a szobájában,felismered mert a szobája ajtaján rajta van egy "H" betű - mondta.
-Rendben,köszönöm - mondtam kedvesen,utána felballagtam a szobájához.Behalok kajak van rajta egy "H" betű,bekopogtam.
-Tessék! - hallottam meg mély rekedtes hangját és benyitottam.
-Hali! Hoztam a leckét!
-Sziaa,oké azt hittem már,hogy szándékosan megkerestél,hogy romantikázz velem! - húzogatta a szemöldökét.
-Minden vágyam! - nevettem el magam - Lenne egy kérdésem?
-Mondjad csak.. - nézett rám sexy tekintetével.
-Az a "H" betű ott az ajtódon az muszáj? - röhögtem.
-Naa nem cikizni az ott maradt mikor még kisebb voltam - játszotta meg magát.
-Oh meg ne egyelek,de édes vagy!! Hogy zabáljam fel a husikádat!
-Haha..Ne mondd,h a te ajtódon nem volt! 
-Hát nem is! Én nem vagyok ilyen retardált! - ütöttem volna vállba,de megfogta a kezem felnéztem rá és gyönyörű szemeibe néztem.





15 megjegyzés:

  1. Joo*-* kooviit:)

    VálaszTörlés
  2. Hat mit mondhatnek nagyon jol irsz alig varom a kovit :DD

    VálaszTörlés
  3. Ez anagyon jó :D
    Gyorsan a kövit :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó :)
    hozd gyorsan a kövit:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon joooo!!! gyorsan a kovit mondjuk ma legyen eg meg!!!!!! :D es legyen hosszabb!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Köszii!!:D Ma szerintem lesz kövi:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyoon Jó!!! :))
    Nagyon ügyesen írsz!;)
    Siess a kövivel! (: xx.:) Luca

    VálaszTörlés
  8. Imádoom:DDD siess a kövivel, nem bírok várni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:DDDNagyon örülök neki:D Kint van a kövi:))

      Törlés
  9. Úristen :DDD nagyon jó <3<3 imádom és imádom<3<3

    VálaszTörlés