2013. május 18., szombat

14.fejezet

Hii!:D Tüdüüm itt az új rész!:D Jó olvasást!xx


El se hiszem,hogy letaperoltad a tanárnőt melleit! - kapaszkodok a vállába és tovább nevetek.
-Jól van na. - pirul el. - Amúgy meg teljesen megérte. - jelen meg pimasz mosoly az arcán.
-Perverz. -dünnyögöm az orrom alatt. Közelebb hajol a fülemhez.
-De szinte biztos vagyok benne,hogy a tiéd jobb markolású. - suttogja a fülembe
-Te tee pedofil! - ütöm hátba és gyorsan beviharzok az osztályba. Teljesen elfelejtettem,hogy el kell mondanom Jawadd-nak,hogy nincs köztünk semmi,itt az idő,hogy el mondjam.
-Szia Jawadd,szeretnék neked valamit mondani. - nézek rá komolyan.
-Mondjad kicsim. - vigyorog rám.
-Ez kettőnk között,nem fog működni ennyi. - vigyorgok és elmegyek.Hát ezt gyorsan elintéztem,hogy őszinte legyek,de nem is érdekel engem Jawadd. Vissza tántorgok a helyemre és kényelembe helyezem magam a következő órára,amin természetesen aludni fogok minden bizonnyal. Harry leül mellém,kifújja a levegőt majd felém fordul.
-Akkor ma nálam. - kacsint egyet. - Be kell tartani amiben meg egyeztünk,meg holnap úgy is hétvége lesz.
-Rendben, de csak úgy megjegyzem első és utolsó. - halkan elkezd nevetni.
-Többet fogsz Te nálam lenni,mint hinnéd.
-Micsoda? - nézek rá értetlen arccal.
-Ne lepődj meg ezen. Tudom,hogy így lesz. - majd belépett a tanár.
*Suli után*
-Én még haza megyek pár cuccomért. - vakarom meg az arcomat. -Majd találkozunk! Cső! - mennék el,de visszahúz a pulcsimnál fogva.
-Szó sincs róla veled megyek,kinézem belőled,hogy meg lógsz - "f*szom honnan tudta." gondoltam magamban.
-Hát,jó. - mormogtam majd haza siettünk.
***
-ÁÁ szia Harold!Örülök,hogy látlak kérsz egy sütit? - mosolygott anyu.
-Anyu rád bízom Harry-t amíg összepakolok meg átöltözök,sietek. - futottam fel a lépcsőn.
*Fél óra múlva*












-Vagyok is. - trappoltam le a lépcsőn.
-Azt mondtad,hogy sietsz. - nyögte Harry.
-Jól van na,nem fikázni. - ütöttem vállba. -Menjünk.Szia anyu . -nyomtam egy puszit az arcára majd elhagytuk a házat.
*Harry-nél*
-Jó napot! - üdvözültem Harry anyukáját és apukáját.Kedvesen fogadtak kicsit el beszélgettünk velük.
-Tudod Harry nagyon érzékeny egyszer kiskorában...
-Anyu kérlek ne! - szólt közbe Harry.
-Majd később elmondja Mrs.Styles. - mosolyogtam. -Kíváncsi vagyok. - böktem oldalba Harry-t és gonoszan rá vigyorogtam utána felmentünk a szobájába.
-De rég voltam már itt. - jegyeztem meg.
-Hát igen,de mint említettem még sokat leszel,főleg az ágyamban. - húzódott mosolyra a szája.









-Álmodj királylány - kezdtem el énekelni.,de hirtelen közelebb jött,átkarolta a derekam,éreztem forró leheletét nyakamon lassú egyenletes lélegzet vételét.Lassan döntött le az ágyra végig simított az arcomon majd elkezdte csókolgatni a nyakamat.
-Harry - lihegtem.
-Hmm? - nézett fel rám kíváncsian majd elvigyorodott,amint meglátta  az arcomat,hogy mennyire kikészít engem.
-Harry dárgám! - kiabálta az anyukája.
-Igen!? - mászott le rólam idegesen.
-Van egy kis probléma, nekünk el kell mennünk apáddal vigyázni kéne Mikle-re. - amint ezt meghallotta egy két csúnya szó elhagyta a száját,biztosan nem ezt tervezte.
-Rendben.

17 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó lett!! siess a kövivel de nagyooon....

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaj, de jó lett..^^ Ügyii vagy..:))))
    Kövit, de hamar*-*

    VálaszTörlés
  3. Szija!!Új olvasó de rendszeres!! Nagyon tetszik!!Siess!!

    VálaszTörlés
  4. Nar nem tudok varni :) nagyon jo siess a kovivel aaaaa :DDDDD

    VálaszTörlés
  5. szupi:) nagyok tetszik egyik kedvenc blogom egydesztorik.blogspot.ro
    Nezz de ide ott van a kedvenc blogoknal a tied:)

    VálaszTörlés
  6. Uhh...*.*
    Ez nagyon király siess a folytatàssal,légyszi!! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett,siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
  8. Ez a rész is nagyon jó lett *_*
    Hozd nagyon hamar a köviit !! :DD

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett, díj nálam http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Imadoooom!!! Gyorsan hozd a koooviiiittt!!!!!!! :D ;)

    VálaszTörlés
  11. a kis szerencsétlenek de gondolom h a lány nem akarta volna ... de kövit gyorsannn !!!!!:) imádjuk :D

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm nagyon mindenkinek!:D Imádlak Titeket!♥ Köszönöm a díjat!:")

    VálaszTörlés
  13. új olvasó vagyok, de már most tetszik! kövit gyorsan! ;)

    VálaszTörlés
  14. áá nagyon jó! most kezdtem el olvasni és Imádom *__* gyorsan kövit

    VálaszTörlés