2013. május 29., szerda

22.fejezet

Hali!:))Újabb rész!:) Jó olvasást!xx

Felvettem a ruhát,ami igazából egy póló,ami Harry-é majdnem a  térdemig ért.Nem bírtam ki és muszáj volt megszagolnom,olyan jó illata van.
-Kész vagyok. - mondom miközben benyitok a szobájában,de gyorsan ki is megyek.











 -Te retardált!Miért nem szóltál! - kiabálom közben arcom egyre vörösebb lesz. Lassan kinyitódik az ajtó és Harry mosolyog rám.
-Kicsikém,Te mondod szó nélkül benyitottál és csodálod,hogy láttál olyat is,amit nem akartál! - vigyorog.
-Hát mondtam,hogy kész vagyok nem hittem,hogy mire benyitok a pucér seggedet fogom látni!
-Öltöztem,de hát értem én hajtott a kíváncsiság! - néz rám sunyin - Meg,ha mondtad volna akkor úgy is maradhattam volna,előbb utóbb úgy is láttál volna így. - simít végig az arcomon.
-Te te - akad el a szavam -Ja tényleg!Mi az az alpáriság,amit a fürdőben csináltál? - húzom fel a szemöldököm.
-Ja,hogy erre megy ki a játék,háát kikívánkozott! - néz a melleimre majd vissza a szemembe -De még látni fogom,például most. - húz magához átölel majd egy puszit ad az arcomra.Végig simít hátamon,mikor elér fenekemhez megmarkolja.
-Jó a fogása. - nevet fel.
-Hülye - távolodok el és ütöm vállba.Megcsörren a telefonom.
-Igen?Oh bocsi csak elkezdett esni az eső és..Jó megyek már is! - leteszem.
-Anyud volt mi? - kérdezi kíváncsian.
-Igen,mennem kell.Ruháim? - nézek körül.
-Háát,ha megtalálod. - húzódik félmosolyra a szája.










-Oh,vazzeg miért csinálod ezt velem? - nézek fel rá.
-Mert jó,egyértelmű.
-Fuu,ezt még nagyon megbánod. - trappoltam el a fürdőszobába.
*Egy órával később*
A jó élet!! Mindenhol megnéztem és sehol se találom a ruháimat,anyu meg már vagy 5x hívott,hogy hol a búbánatban vagyok!?Elegem volt!Mérgesen megyek vissza Harry-hez.
-Hova a f*szba raktad a ruháimat? - kérdezem idegesen.
-Ebben is hazamehetsz jól áll. - mér végig perverzül mosolyogva.
-Haha,na persze!Na köpd ki,hogy hol vannak! - tárom ki elé a kezem.Feláll és felmutatja a kezeiben lévő ruhadarabjaimat.
-Tessék! Ha eléred akkor viheted. - mondja komolyan.
-Te szemét! - ugrálok érte -Direkt kérkedsz a magasságoddal! - ugrok még egyet majd rávetem magam és az ágyon landolunk.
-Ez az!Megvan! - kapom ki a kezéből  vigyorogva.
-Nagyon ügyes vagy. - nevet - De.. - húz magához közel és a fülembe suttogja - Ez a póz jobban tetszik. - észbe kapón szállok gyorsan le róla. Gyorsan ki sietek és a mosdóban átöltözök.
*Otthon*
-Megjöttem! - kiabálom.
-Rendben!Gyere egy kicsit a konyhába kicsim! - hallom meg anyu hangját.
-Igen? -rontok be.
-Ülj le,beszélnünk kell.
-Okéé . -nézek rá  nagy szemekkel. -Na mondd!

8 megjegyzés:

  1. Áh nagyon jó nagyon tetszik imádom <3 hamar kövit például ma :P

    VálaszTörlés
  2. ne már !!!!!! miért itt hagytad abba? hozd a kövit hamar !!!please

    VálaszTörlés
  3. Wiiiiiiii *-*
    ezt a blogot minél többször olvasom..
    annál jobban tetsziiiik *----*
    De már rohadtul nagyon-nagyon imádooom *------*
    nehéz lessz felül múlni ;))
    na...gyorsan hozd a köviiiiit ^^

    VálaszTörlés
  4. Hamar köviiiit, mert megöregszem a kíváncsiságtóóóól..:DDDDD
    Ügyi vagy, jó lett:D

    VálaszTörlés
  5. Hamar hozd a kövit mert megöl a kiváncsiság xd :D nagyon jó lett

    VálaszTörlés
  6. Jaj nemár... megint itt abba hagyni?? Nagyon jó lett siess!! *.*

    VálaszTörlés