2013. május 8., szerda

5.fejezet

Hola!:D Itt  az új rész,remélem izgalmasnak ígérkezik;D (5 kommentelő után új fejezet:) )

Kipihenten keltem fel ugyanis hétvége van YEAH!Lementem a konyhába és megittam a bögre kakaómat,amit még anyu készített be nekem kora reggel,mert neki még menni kell dolgozni.Felöltöztem és elmentem egy kicsit sétálni,hogy szívjak egy kis friss levegőt.
Miután visszajöttem beértem a nappaliba az asztalon volt a telefonom,megnéztem,hogy keresett e valaki "hmm 5 nem fogadott hívás Anyu".Visszahívtam.
-Szia anyu miért hívtál? - kérdeztem rögtön.
-Szia kincsem csak azért,hogy ne lepődj meg,ha érkezik hozzánk valaki,mert jön hozzánk egy cserediák.
-Mi a f*sz? - nyögtem ki.
-Na,de kislányom,hogy beszélsz! - szidott le.
-Hát most mi legyen a  reakcióm? -kérdeztem fennhangon.
-Például örülhetnél,legalább lesz társaságod.
-Jaa hát akkor..Jujj,de jó lesz egy idegesítő ribanc a házban! Jipíí erre vágytam egész életemben - ugráltam hozzá. - Na szia - tettem le.Ezután Harry megcsörgetett ez azt jelenthette,hogy menjek a starbucks-ba.
Mielőtt elindultam volna  felvettem egy elfogadható göncöt,mint ha egy Minnie egeres cucc olyan elviselhető lenne.Habár ez nem  randi csak egy találka vagy valami olyasmi.








Elsétáltam a bolthoz és benyitottam körül néztem,hogy hol van Harry hátulról megláttam göndör hajtincseit.Odamentem hozzá és lehuppantam.
-Sziaa te retardált állat! - köszöntem neki vidáman.
-Szia,kedves fogadtatás - jegyezte meg.
-Ugyan neked bármikor! - kacsintottam rá. -  Nos akkor én hozok magunknak valamit inni,mit kérsz?
-Ezt nem nekem kéne intézni? - húzogatta a szemöldökét.
-Nem,nem - elleneztem - na szóval még ma kinyögöd? - sietettem.
-Jó,jó öm mondjuk egy csokis cappuchino.
-Oké intézem - szaladtam a pulthoz és leadtam a rendelést,megvártam még elkészítik és már jöttem is.
-Tessék - nyújtottam oda neki majd elvette.Egy ideig csak csöndesen ittuk az italunkat. Harry rám nézett és ezt mondta:
-Olyan gyönyörű vagy . - pír jelent meg az arcomon.Ez hülye miért mond nekem ilyeneket!??
-Na gyere menjünk - állt fel és lerakta a pénzt az asztalra.Felálltam és elhagytuk a boltot. A házunkig nem szóltunk egy szót se.
-Akkor,szia - mondtam egyhangún.
-Szia - mosolyodott el,majd hirtelen magához húzott és átölelt.Olyan jó illata van és olyan megnyugtató érzés a karjaiban lenni ez leírhatatlan. Pár perc múlva elengedett,legszívesebben újra átöleltem volna,de természetesen ezt nem tehetem meg nem vágyhatok rá. Még egyszer felpillantottam,hogy belenézhessek csillogó szemeibe és elment. Kinyitottam az ajtót.
-Áhh mia  f*sz,b*zdmeg!! - kiáltottam el magam ugyanis átestem vagy kettő bőröndön.Feltápászkodok és körbe nézek.Jaj biztos az a  nyomorult cserediák. Na várjunk csak a szobám fuu,ha a szobámba van és felpofozom.Gyorsan felsietek a hálómba,szinte kitépem az ajtót.Oda nézek a seggét ott pihenteti az ágyamon.
-Azonnal takarodj le az ágyamról - kiáltottam rá.
-Szia neked is kedvesem - állt fel. -Amúgy meg Katelyn vagyok.















Fuu,de rühellem az ilyen csicska g*ciket!De jó csicskafalva akcióban!Jee! Tipikus csöcs kirakós csaj,hát ezzel majd tudni kell élni,mert,hogy én vele nem leszek jóba az száz.
-Na gyere megmutatom a szobád te csicska ivadék! - mondtam lazán és vezettem el a vendégszobához.
-Megköszönném,ha nem sértegetnél.
-Bocs már,hogy kimondom,ami a magad fajtákról gondolok - vágtam pofát neki. Mielőtt még megszólalhatott halottam,hogy anyu kiáltott fel:
-Megjöttem!
-Okéé! - kiabáltam vissza és leszaladtam,persze rögtön letámadtam a kérdéseimmel:
-Anyu muszáj neki itt lennie? hmm? mert legszívesebben elküldeném a postán!Ugye lehet? - néztem rá kis kutya szemekkel.
-Nem kicsim,itt fog maradni - mondta határozottan.
-Hát jó.. - sértődtem meg utána felmentem a szobámba és ott is maradtam.Én itt maradok ezer évig is csak ne találkozzak azzal a  khm inkább ne jellemezzük. Este korán lefeküdtem aludni olyan 8 órakor,pedig nem szokásom. Éjjel olyan fél 12 körül csörgött a telefonom.Tapogatom,hogy hol is van és bingó megvan!Gyorsan fülemhez kapom és felveszem:
-Igen ? - szóltam bele fél komásan.
-Hello,Harry vagyok - mondta halkan.
-Harry? Miért keresel ilyen későn vazzeg! - hisztiztem neki.
-Bocsi,csak megakartam kérdezni,hogy holnap rá érsz-e?
-Ajj,nem,mert jött hozzánk egy új lakó.. - mondtam unottan.
-Egy kisbaba? - kérdezte meglepődötten.
-Te pihent agyú!!Nem!Hanem egy cserediák hozzánk költözött,de nagyon remélem,hogy hamar elmegy,mert igazán egy irritáló személyiség - dünnyögtem.
-Hogy hívják? - kíváncsiskodott.
-Katelyn.
-Aha,hát majd meglátom suliba,hogy ki ő - hallottam hangján ahogy elmosolyodik.
-Te perverz állat - vágtam neki.
-Ismerkedni tudni kell.
-Hát,de nem pedofil ember módjára! Viszont én leteszem,mert bealszok!Szia - köszöntem el és már ki is nyomtam.
***
*Hétfő reggel suliban*
Még az osztályterembe be se értünk,de már tette mindenkinek a fejét.Bementünk,odamentem a helyemhez és lehuppantam.
-Szia - vigyorgott rám Harry.
-Cső.
-Mi a baj? - fürkészte az arcomat.
-Inkább valaki - biccentettem abba az irányba ahol az a veszélyes nőszemély állt.
-Oh szóval Ő Katelyn,na mindjárt jövök bemutatkozok  neki.- felállt és elment hozzá.
-Úgy van hagyj itt! - mondtam már csak az orrom alatt mormogva.



16 megjegyzés:

  1. Imádás:33 Siess kövivel:D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon nagyon tetszett ez a rész is! Várom a kövit! Mit szólsz egy cseréhez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)Örülök,hogy tetszett!:)Bocsi nincs csere,remélem nem haragszol meg:)

      Törlés
  3. huuu szupi szupi szupi.siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  4. jupiiiiii nagyon tetszok mint a többi rész is kövit gyorsan hozd!!!!!! ;)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóóóó!! :D de kövii legyen egy picikét hosszabb!!!! :D :) '-'

    VálaszTörlés
  6. huh nagyon jo hamar kövit vagy megbolondulok :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó.tetszik! hozz kövit:)

    VálaszTörlés
  8. na gyon kiraly lett:)kovit leci:):-*

    VálaszTörlés