2013. május 28., kedd

21.fejezet

Sziasztok!:D Tegnap nem volt új rész,sajnálom,hogy nem jött össze.De most helyette egy igen izgalmas rész legalábbis számomra annak nevezhető!;D Jó olvasást!xx

Nyakamat édes,puha csókokkal lepi el karjaimat végig simítja majd a ruha ujjánál megáll sunyin elmosolyodik és lehúzza rólam a pólómat.Ajkait számra tapasztja miközben hátamat simogatja,kipattintja a melltartó kapcsolóját,vigyorogva dobja el válla fölött a melltartómat,finom csókokkal hinti be melleimet.Gyorsan lekapja magáról is a felsőjét és szorosan magához ölel,halkan felnyög.
***
Később már csak a alsó neműink vannak csak rajtunk,combjaimat csókolgatja,megáll és elvigyorodik végig simítja ujját a bugyimon majd leveszi rólam.Mindketten meztelenek vagyunk Harry bepozicionálja magát és...


-Hayley! Kelj fel!
-Mi a f*sz? - ülök fel hirtelen,de meg is bánom ugyanis le fejelem anyát. -ouch,bocsi. -simogatom közben a homlokomat.
-Semmi baj. - mosolyog - Bocsi,hogy felébresztettelek,de álmodban beszéltél! - kikerekednek a szemeim.
-Hogy mi!?
-Állandóan azt motyogtad,hogy Oh Harry! - vigyorodik el.
-öö igen? Háhá ez vicces ugyanis öö azt álmodtam,hogy megverem és nagyon dühös voltam rá és öö..
-Értem kicsim. - simít végig arcomon.
*Délután*











-Anyu én elmentem sétálni! - mondom anyunak,aki a kanapén ül.
-Persze,menj csak. - int egyet.
Gondoltam,hogy szívok egy kis friss levegőt,mert az az álom kikészít engem Úristen,hogy álmodhattam ilyen baromságot,csak az gáz,hogy állandóan eszembe jut bármit is csinálok.Na tessék most is ezen jár az agyam nem,hogy inkább a csicsergő madarakra figyelnék!Oh,lesz*rom eddig sem érdekeltek azok a csicsergő madarak hát nem is most fogom elkezdeni.Amint a parkba beértem gyorsan kerestem egy padot és leültem csak néztem az arra sétáló embereket mikor megéreztem,hogy rám cseppent valami.
-Mi a sz*r? Melyik tollászkodó fos volt az? - nézek fel a fára,ami közvetlen mögöttem van,de úgy látszik nem egy madár volt,mert esik az eső.Remek jee mire haza érek bőrig ázok na mindegy annyi legyen a bajom. Haza felé kullogok már szinte megfagyva mikor neki megyek valaminek.Pontosabban valakinek.
-Hé kislány,bajt keresel! Gyere szórakozzunk! - kacsint rám én meg csak lesek.
-Te hülye vagy! - ütöm vállba - Te retardált,ne keménykedj!
-Jól van na. - mosolyodik el.

 -Másrészt meg húzzunk be mert már így is el vagy ázva. - húz befelé.
-Nincsenek itthon a szüleim. - mondja miközben bezárja magunk mögött az ajtót. -Gyere megmutatom hol van a mosdó fürödj le ne,hogy megfázzál! - megfogja a kezem és felvezet a fürdőszobába.
-Köszi. - csukom be az ajtót.
-Majd hozok egy tiszta ruhát. - mondja az ajtón kivülről.
-Okéé. - kiabálom. Engedtem jó forró vizet,levetkőztem és belemásztam.
-Áhh,de jó meleg. - jegyeztem meg magamnak. Lecsuktam a szemem és élveztem a forró vizet mikor hallom,hogy valaki belép.
-Harry! - ordítom és gyorsan felhúzom a lábam a mellkasomhoz és karommal átfogom.
-Úúúh jó a látvány - vigyorog és leteszi a tiszta ruhát.
-Menj már ki. - mondom mérgesen.
-Hova? - húzza fel a szemöldökét.
-Oda ki!! - kiabálom és kifelé mutatok,Harry elkezd nevetni.
-Imádlak! - ad egy puszit a homlokomra és kimegy.Na várjunk csak! A rohadt élet! Az a sunyiii!! Ezt még megbánja!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó! Kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó lett!! Imádom ahogy írsz *.* siesss!!!!

    VálaszTörlés
  3. Uhmm *-* köviii rééészt akaroook ;)) ♥

    VálaszTörlés
  4. Ah ez nagyon jó *o* imádom <3 hamar kövit *-*

    VálaszTörlés
  5. ez k*rva jó lett :D jöhet a kövi de gyorsan

    VálaszTörlés
  6. Meglepi nálam:) --> http://directionerke.blogspot.hu/p/dijaim.html

    VálaszTörlés
  7. Nagyon, nagyon, nagyoooon jóóóóó...:DDDDD FOLYTATÁÁÁÁST*-*

    VálaszTörlés
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nagyon jo hamar kovit!!!!!!!!!!!!!!!1

    VálaszTörlés