2013. május 11., szombat

8.fejezet

Hali!:)Remélem tetszeni fog az  új rész:) 5 kommentelő után új fejezet;D Jó olvasást xx

Annyira nem érdekelt Katelyn. Mivel tudhatna nekem ártani? Nem ismeri a  gyenge pontomat,ami nincs szóval bukta. Éppen leakartam feküdni,mikor jött egy üzenetem:

Igazán beengedhetnél drágaságom,mert lefogok esni ;D

He?Mivan? Kinézek és ott kapaszkodik az ablakomba az a szerencsétlen röhögve megyek oda és kinyitom majd meg könnyebülve fújja ki a levegőt a szobámba.
-Te meg mit keresel itt? - kérdeztem kíváncsian és leültem az ágyamra.
-Hát..Nem bírtam ki,hogy ne lássalak. - mosolygott rám.











-Perszee ,csak is. - forgattam meg a szemem. Közelebb ült hozzám.

-Tényleg ezért jöttem,és ezért is...











-Szeretlek - suttogta a fülembe.
-Most azt várod,hogy én is ezt mondjam? - törtem meg a  meghitt hangulatot.
-Egyértelmű - jelent meg vigyor az arcán.
-Oké majd holnap.
-Holnap? - lepődött meg.
-Igen holnap jól hallottad.
-Te kis sunyi - bökte meg az oldalam.
-Hayleeeeey! Hayley juhuu! - szaladt be a szobámba Katelyn,de mikor meglátta Harry-t már nem nagyon keresett engem.
-ÁÁhh Harry itt vagy,nekem meg nem is szóltál - vágott szomorú arcot.
-Jajj már teszed itt a fejed. -  mormogtam.
-Gyere Harry hagyjuk itt ezt a ribancot - vágott fejet Katelyn.Harry-t kézen fogta és kihúzta volna aszobából,de Harry megtorpant.
-Katelyn eressz el kérlek együtt is lehetünk.
-Hát jó,de nagyon nincs kedvem ennek a nyominak a társaságát élvezni.
-Oh már,megnyugodhatsz nekem sincs a te nagy csöcsödet lesni - vágtam vissza.
Ezután lementünk a nappaliba és úgy döntöttünk,hogy megnézzünk egy filmet.
-Szerintem horrort nézzünk. - mondom.
-Óóó szerintem is - egyezett bele Katelyn. "Vajon miért is?" Fuu olyan egyértelmű.
Elhelyezkedtünk és kezdődhet a filmezés.

14 megjegyzés:

  1. Imádom!!!!! ;) Remélem ma meglesz az 5 komi ;) :D xx

    VálaszTörlés
  2. szia :) nagyon jó imádom az izgi részeket ! nagyon jól írsz !:) kövit !!

    VálaszTörlés
  3. Sziiia..^^
    Kicsit hosszabbra számítottam, de amúgy nagyon jó..^^ Ügyi vagy, hamar kövit..:)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek!:D Nagyon aranyosak vagytok!:))♥Bocsánat,hogy manapság nem írtam valami hosszú részeket,de majd kárpótollak Titeket!:))

    VálaszTörlés
  5. Iszonyatosan jo*-* koviiit:$

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóóó. írd írd íííírd*-*

    VálaszTörlés
  7. egyre csk egyre krlek...ne ilyen rovidet....:(( amugy nagyon szupi:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó de télleg egy kicsit rövid!! Kövit kérem!!

    VálaszTörlés
  9. Köszi:)) Bocsánat,hogy rövid lett,de,mint mondtam kárpótollak majd Titeket:))

    VálaszTörlés
  10. kicsit hisztis a csaj, de amúgy jó. :)
    kövit!!

    VálaszTörlés
  11. amm egy kicsit lehetne benne kevesebb káromkodás :P amúgy nagyon érdekes. tényleg :DD

    VálaszTörlés