2013. május 14., kedd

11.fejezet

Sziasztok!Itt az új rész,nem épp a leghosszúbb,de remélem,hogy jó lett! 5 komment után új fejezet!:)Jó olvasást!xx


Harry ezen a kis csínyemen csak mosolygott.Lassan kibújt az ágyamból és leült mellém a földre.
-öö biztos,hogy a padlón akarsz aludni? - néztem rá.
-Alszok én a padlón is csak Veled legyek! - simított ki egy hajtincset az arcomból.
-Ahaaa - fordultam el és csináltam tovább a dolgomat miután végeztem boldogan dőltem hátra.
-Héé! - fogta meg a vállam. - Csak óvatosan még a végén szétnyomsz! - nevetett halkan.
-Az volt a célom! - arrébb húzódtam és elaludtam.
*Reggel*
ÁÁÁ - hallom a síkitást a fürdőből,ez az teli találat! Gyorsan fel kelek és lerohanok.
-Szép jó reggelt! - ütöm hátba Katelyn-t.
-Tee utállak! - kiabálja.
-Kölcsönös - vigyorgok rá. - Úú nagyon sexy vagy...most már! - mentem be a konyhába és csináltam magamnak kukoricapehelyt.
-Te meg még mindig csúnya! - ordibált be a konyhába.
-Tudom az vagyok!! - ordítottam vissza,hagy fájjon neki az igazság.Megreggeliztem felrohantam beágyazni.
-A k*rva..! - kezdtem el káromkodni. - Harry b*zdmeg Te még alszol? - rugdostam meg,hogy felébredjen.
-Hayley!Hayley! - ült fel hirtelen - Úristen,Te meg akarsz ölni?
-Igen? - kérdeztem tőle.
-Hát akkor ne akarj,mert még hasznodra leszek egy-két dologban! - mosolyodott el.
-Persze én is úgy gondoltam. - ágyaztam közben. -Na gyerünk,mert suli van,ha nem felejtetted volna el! - dobtam a fejéhez a párnát.












*Suliban*
Épp egyik szünetben másoltam a leckét,mert,hogy ha nincs kész akkor egyest kapok és hát abból már van egy pár.
-Szia Hayley! - köszönt Jawadd.














-Cső. - mondtam lazán,leült mellém. Felnézek pofát vágva,de Ő ezen csak nevet. - Hát okéé. - másoltam tovább a leckét.
-Jössz a ma esti buliba?Nálam lesz a party. - lökdöste meg a karomat.
-Ja,biztos. - vágtam rá.
-Akkor várlak!Köteles vagy ott lenni,szia! - ment el.
*Suli után*
Lementem anyuhoz a nappaliba.
-Anyu elmehetek bulizni?
-Mehetsz,de hívjál fel vagy küldj üzenetet és 10-re itthon legyél! - fontoskodott.
-Anyu egy buli igazán 10 órakor indul be legyen már 11 kérlek! - néztem rá boci szemekkel,ami általában a barna szemű embereknél jön be szóval az én zöldeskék szemeimmel ez annyira nem szokott beválni.
-Na jó,csak mert elég gagyin játszod el a boci szemeket! - mosolyodott el.
-Köszi már! - indultam el feltett kezekkel az ajtó felé. -Tényleg köszi. - adtam egy puszit az arcára és végleg kimentem.Gyorsan behúztam a szobámba készülődni,felvettem egy kényelmes ruhát,kifésültem a hajam,egy kicsi szempillaspirál és kész is vagyok.












*Buliban*
Beléptem hangos zene,őrjöngő tömeg,de csak haverok,barátok és ez így jó.(kivételesen jó dalokat játszottak le).Persze rögtön össze találkoztam Jawadd-al is.
-Hali Hayley. - ölelt meg.
-Szeva. - pacsiztam le vele. - Tök állat lett a buli. - mosolyogtam rá.
-Köszi,nagyon vártam,hogy el gyere!- fogta meg a kezem. - Gyere mutatok valamit!
-Oké! - kiabáltam,hogy meghallja a hangos zenétől.

10 megjegyzés: