2013. május 17., péntek

13.fejezet

Hola senorita!:D Remélem tetszeni fog az új rész!:)Remélem kíváncsiak vagytok,hogy mit csinált Harry:D Jó olvasást!xx


Reggel elég komásan ébredtem fel,talán azért mert "Valaki" nem hagyott aludni.Egész éjjel telefonon beszélgettem Harry-vel,ami szerintem meg is fog látszódni a telefonszámlán,legalábbis Harry-én biztos.












*Suli*
Még be se értem a terembe,de már Harry jön velem szembe akaratlanul is mosolyra húzódik a szám olyan,mintha lassított felvételbe mennénk,mikor nekem jön egy troger állat.
-Hé b*zdmeg! Lökjél fel! - ordítottam utána,hogy őszinte legyek nem ez volt a legjobb módszer ugyanis az osztályfőnököm pont jött a folyóson,aki mint tudjuk utál engem,na remek.
-Hayley azonnal gyere a nevelőihez,mindjárt én is ott leszek! - mondja komolyan és bemegy az osztálytermünkbe.Sértődötten kullogok felfelé,mikor valaki megfogja a kezem.
-Szia! - mosolyog rám.










-Hello. - mondom flegmán.
-Nyugi. - simítja végig a hátamat,mitől kiráz a hideg,persze jó érzés hisz akárhányszor hozzám ér forróság telíti el a testemet,imádom.
-Sietek,majd beszélünk. - futok fel a lépcsőn.A tanárnő már javában várt engem.
-Itt vagyok-  dünnyögtem.
-Ellenőrző? - kérdilenézőe.
-Oh bocsánat,hogy elfelejtettem felhozni Őméltóságának talán tán azért,mert nem mondta,hogy hozzam! - hajoltam meg tisztelegve.
-Ez már a pimaszság netovábbja!!gyere az igazgatóiba! - vonszol maga után.
*Egy óra múlva*
-Hayley hol voltál ilyen sokáig? - fürkészte az arcomat Harry.
-Végül igazgatóit kaptam.
-Azt meg,hogy a jó életbe csináltad? - néz rám hülyén.
-Hagyjuk már,tudod ez profi munka volt.Te sohase szereznél igazgatóit! - nyújtom ki rá a nyelvem.
-És ha igen? -  mosolygott rám huncutan.










-Hát..nem tudom. - röhögöm el magam
-Oké egyezzünk meg annyiban,hogy ha sikerül igazgatóit kapnom akkor Nálam alszol! - kacsint rám.
-Oh,hogy ne! - csapom össze a tenyerem - Hát oké,hajrá,úgy se fog sikerülni. - húzódik félmosolyra  szám.
-Csak figyelj.
-Figyelek,oh nézd csak ki jön ott,egy remek alkalom! - vigyorgok rá és mutogatok az ofőnkre.
-Legyen. - mondja határozottan és odamegy a tanárnőhöz.Nem hiszem el! z hülye!Ez hülye hülye hülye!Esküszöm!Jön vissza.
-Ennyi megvan.
-Te retardált! - szakadok a folyóson közepén.

10 megjegyzés:

  1. Jaaaaaj*-* De jó.. ezt vártam, vártam, hogy jöjjön a köviii, és most megint várom a köviiiit*-*
    A köviben kiderül, hogy mit csinált Hazza, hogy igazgatóit kapott? :3 ^^ Amúgy nagyon jó..^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:DD aranyos vagy:)) és igen kiderül:D

      Törlés
  2. Gyorsan hozd a kövit!!! Hogy lehet pont itt abbahagyni???!!!!????? Xx

    VálaszTörlés
  3. Köviiiit:D Ma tudod hozni?:) Lehet egy kicsit hosszabb?*o* :DD Ügyi vaaaagy amúgy:D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek!:))xx

    VálaszTörlés