2013. május 7., kedd

4.fejezet

Na akkor itt van a következő rész is!:)) Remélem ez jobban fog tetszeni,mint az előző:) Jó olvasást! xoxo

Észbe kaptam és gyorsan elkaptam onnan a kezem.
-Na szóval ez lenne a lecke - vettem elő a táskámból a füzeteket,hogy megmutassam neki.
-Értem. -helyeselt miközben magyaráztam neki,hogy hogyan is kell megcsinálni.Egy olyan fél óra múlva végeztünk is a leckével.
-Tényleg!Miért nem jöttél suliba?..Bár ha most így belegondolok nem nagyon hiányoztál - húzódott félmosolyra a szám.
-Megvagyok fertőzve!
-Micsoda!? - kaptam fel a fejem - Hozzám ne érj! Vagyis már mindegy hozzám értél - kaptamészhez.
-Oh hozzád fogok én érni ott is ahol nem akarod - tipikus perverz mosoly ült ki arcára.
-Haha jó vicc! Na mentem!Ja tényleg holnap jössz már? - néztem rá miközben haladtam az ajtó felé.
-Oh,hogy aggódsz már értem drágám ennyire érdekellek?Biztos a suliban is hiányoztam.
-Nem hiányoztál! - csaptam be az ajtót magam után és mérgesen trappoltam le a lépcsőn.-
Viszlát. - mondtam és elhagytam a házat.
*Otthon*
-Milyen volt az iskola? - kérdezte anya.
-Unalmas és gyászos,mint mindig - mondtam flegmán majd felmentem a fürdőszobába engedtem meleg vizet és bemásztam a kádba.Nem értem,hogy miért ilyen velem hiába vagyok vele olyan amilyen Ő akkor is odajön hozzám,idegesít,de lényegtelen teszek róla,hogy ne legyen hozzá kedve.
*Reggel*
Felöltöztem és szokásosan suliba mentem.

Már az 5. órán ültünk ami halellujah az utolsó óránk volt,ami nem más,mint az én imádott törim. Majd bealszok mikor Harry megböki a könyököm.
-Hmm - riadtam fel -Mi az? Ne bökdöss már bazzeg! - förmedtem rá halkan.
-Csak segítettem nehogy bealudj az órán vagy különben meg szívod,de most,hogy így belegondolok lehet,hogy hagynom kellett volna-
-Oh bocs már,hogy megsértettelek. - erre már nem válaszolt csak figyelt tovább az órára.Kicsit azért bántott,hogy ilyen voltam vele.pár perc múlva végre kicsöngettek és szabadultunk az őskorból.Össze pakoltam vissza a táskámba mikor felnéztem Harry nem volt sehol,meg kell keresnem,akár milyen fura is azért bánt,hogy ennyire leszóltam.Gyorsan felkaptam a táskám és keresgéltem,hogy hol lehet,kifutottam a kapun,végig szaladtam a járdán,ami a házukhoz vezető út.Épp,hogy elkaptam a pulcsijánál fogva.
-Várj már he! - lihegtem.
-Oh,kit vetett ide a szél! - vigyorgott.
-Na várjunk csak Te most nem is haragszol? - vágtam hülye arcot.
-Miért is haragudnék rád? - úgy nézett rám,mint ha hülye lennék.Oh b*zdmeg.
-Az a jó magasságos Ég! -mondtam még épp,hogy a legszebben - Semmi nem érdekes.
-Hát  igen néha a "legmenőbb csaj" is tud hibázni - nézett rám önelégülten.
-Te te te te..fuu,ha tudnád,hogy mennyire.. - nem hagyta,hogy befejezzem neki nyomott gyengéden a kerítésnek.
-Én mi? - nézett rám azzal a csoda szép szemeivel.
-Miért kell ezt csinálnod? - duzzogtam be.
-Mit? - mosolyodott el.
-Hagyjuk! Csak eressz már el! - kezdtem el kiabálni.
-Oké egy feltétel.
-Oh már mi az felséged? 
-Hazakísérlek.
-Hát jó,de csak úgy megjegyzem első és utolsó. - legutóbb is mikor haza vitt anyu rá volt szállva és ezt nem akarom megismételni. Pár perc múlva meg is érkeztünk.
-Köszi cső - mondtam és húztam befelé,de mielőtt becsuktam volna az ajtót ezt mondta:
-Oké akkor majd holnap vissza adom a telódat - "Mivan???" hátra néztem és lóbálta a kezébe a telefonomat,hogy jelezhesse,hogy Ő most főlénybe került ellenem.
-Azonnal add vissza te állat! -kiabáltam és szaladtam vissza hozzá,de Ő elfutott a park felé gyorsan utána mentem,mikor megálltam a parkban nem tudtam,hogy hol van,mintha felszívódott volna vagy nem is tudom.
-Styles azonnal gyere elő vagy megöllek! - fenyegettem meg.
-Hogy tudnál megölni,ha még elkapni se tudsz! - fordultam meg és ott ült egy padon vigyorogva.Oda mentem és elvettem a telefonomat a kezéből.
-De vicces valaki - jegyeztem meg magamnak utána haza mentem.
Este mikor kis  cicámat simogattam jött egy üzenetem.
Szia!;) Holnap gyere el a starkbucks-ba ;D üdv:retardált xx

Miközben ezt olvastam önkénytelenül is elmosolyodtam olyan hülye,de más,más,mint a többi.

20 megjegyzés:

  1. nagyon jó.:)) örülök,hogy már ma hoztad a részt.:) folytasd gyorsan ^^

    VálaszTörlés
  2. köszi:)) ha össze jön az 5 komment akkor hozom holnap:)

    VálaszTörlés
  3. Ez a rész is nagyon szuper lett :))
    Imádom ahogy írsz! (:
    Alig várom a kövi rész!;) xx.Luca

    VálaszTörlés
  4. csak imádni tudom:DD nagyon jól írsz:) köviit^^

    VálaszTörlés
  5. ohhh imàdom holnap hozd a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon joooo!!!! :D gyorsan a kovit :D

    VálaszTörlés
  7. SIESS A KÖVI RÉSSZEL.BIROM :) :p

    VálaszTörlés
  8. Hosszu ido ota ez a blog az egyik legjobb imadon amint tudod hozd a kovit plssss :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszi:DDD Holnap hozom:D

      Törlés
  9. SZIA! MOST TALÁLTAM RÁ A BLOGODRA ÉS WOW *_* EGYSZERŰEN IMÁDOM AHOGY ÍRSZ! DE TÉNYLEG! VÁROM A KÖVIT!

    VálaszTörlés
  10. szia!:) Örülök neki,hogy megtetszett holnap jön a kövi;DD

    VálaszTörlés
  11. egyre jobb ;) de legyen benne majd valami gubanc! :)
    várom a kövit. :)

    VálaszTörlés
  12. köszi:)) persze,hogy lesz nem is egy!:D de minden idővel;D

    VálaszTörlés
  13. Szupii*-* i love it.xx siess a kövivel:):):)

    VálaszTörlés