2013. május 13., hétfő

10.fejezet

Hello!:D és újra itt van az új rész!:DD Remélem tetszeni fog!:D 5 komment új rész!:) Jó olavsást!xx


-Hé várj nem kell kimenned úgy is látni fogod pucér habtestemet! - kiáltott utánam.Ez hülye mi van,ha ezt anyu meghallotta? Csak nem,remélem.
-Hülye!Te csak inkább gyorsan öltözz át. - mondtam neki dőlve az ajtónak.Pár perc múlva kikiabál:
-Bejöhetsz! - kinyitom az ajtót kezem a szemem előtt van.
-Biztos,hogy elvehetem innen a kezem? - kérdezem félve.
-Igen! - hallottam ahogy közeledik gyorsan elvettem onnan a kezem és igazam volt Harry pár centire volt tőlem,éreztem lassú lélegzet vételét és forró leheletét a nyakamon.
-De,mint mondtam. - mosolyodott el - Nem lesz a ruhára szükségünk.
-Haha - mosolyogtam fel rá majd magához szorított.Halkan felnyögött furcsán ránéztem.
-He? Ez ez miért? - néztem rá értetlen arccal.
-Nem akarod tudni. - húzódott sunyi mosolyra a szája.
-Most,hogy így jobban belegondolok nem akarom tudni - röhögtem el magam.













-Na csináljunk valamit. - ültem le az ágyamra törökülésben. -Mondjuuuk öö társas? - mutattam a polcra ahol sorakoznak a társasjátékok.
-Reménykedtem,hogy más fogsz mondani. - vágott szomorú arckifejezést.
-Persze,nos szerintem malmozzunk abban nem vagyok annyira béna - ugrottam fel és mentem a játékért.
-Nekem oké. - ült le a földre felkészülve,leraktam kicuccoltunk és kezdődhet a játék.
-Na várjál csak! Én vagyok a feketével! - vettem el tőle az összes fekete korongot és dobáltam neki oda a fehéret.
-Na a fehér illik is hozzád. - mosolyogtam rá gonoszan. Nagyon izgalmas játéknak ígérkezett.
*Kb. a játék felénél*
-Malooom!Húúúú! Jee,de király vagyok azt a rohadt ,de pro vagyok már húú jee !Woohoohoooo! - éljeneztem ugyanis megnyertem ezzel az utolsó malommal a játékot.
-Nagyon ügyes vagy! - vigyorgott rám Harry.
-Most jöttél rá? - néztem rá hülye fejjel.
-Na várj,gyanús vagy Te nekem. - kezdtem elgondolkodó fejet vágni. - Te te te teeee! Hagytál nyerni!?
-Nem,dehogy. - pislogott félre.
-Aha persze látom rajtad!Teee!Ajj,mindegy így is úgy is én nyertem volna  - mondtam karba tett kézzel.
-Most pedig jön a nyereményed! - jött közelebb.
-Nyereményről nem volt szó. - néztem rá nagy szemekkel.
-Most van róla szó - ült le mellém - Megmutatom. - kezdte el csókolgatnia nyakam.
-Tádám megérkeztem - ugrott be Katelyn. - Én alszok Harry mellett!
-Juhu,de jó Te is itt vagy - lelkesedtem megjátszva. - Aludhatsz a  földön!MEGENGEDEM! - mutattam a szőnyegemre.
-Persze,persze én is arra gondoltam,hogy majd Te fogsz ott! - vágott pofákat.
-500.000 lesz! - tártam ki a kezem.
*Fél óra múlva*
Fuu utálom Őt,most itt kell feküdnöm a padlón mondhatni nagyon élvezetes. Rühellem Katelyn-t!! Na várjunk csak, kimentem a fürdőszobába és kicsit "kölcsön vettem" anyu sminkes dobozát.Szinte érzem,hogy Katelyn örülni fog a látványnak reggel ,mikor a tükörbe néz.Kezdtem el törölgetni a szememet,mintha sírnék. Oh,de szép is lesz. Gyorsan megcsináltam a remekművem,de hirtelen valaki megragadta a kezem.
-Hayley!Te meg mia frászt csinálsz? - nézett rám Harry "WTF?" fejjel.
-Kisegítem Katelyn-t,hogy ne legyen ennyire csúnya! -  vigyorogtam rá.

12 megjegyzés:

  1. jóóóó. :D köviiiit :D ügyes vagy

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!:) Imádom! Csere? Én már kitettelek:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Mindenkinek aranyosak vagytok!♥:)Csere nincs,mint már említettem valamelyik résznél kommentbe úgy,hogy sajnálom!:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. uristeen!!!!!!!!!!! imadom!!!!!! ma lesz meg uj resz? *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Köszi♥ Ma már nem lesz!:)

      Törlés
    2. Nagyon-naygon-nagyon imádom köviit holnapra köviiiit:) alig várom....:))

      Törlés
  6. Nagyon joo.best blog<33 siess a kovivel:)):3

    VálaszTörlés
  7. huhuhuhuhuh ez nagy!!!! imàdom!!!!!! kövit gyorsan hozd!!

    VálaszTörlés