2013. május 21., kedd

16.fejezet

Sziasztok!:D Tádám..új rész!xd:D Jó olvasást!xx

-Te inkább maradj csöndben! - lököm meg és bevezetem a konyhába. -Na szóval,Apu Ő itt Harry! - apa feláll és kezet fog Harry-vel. Kicsit féltem,hogy ki fogása lesz apunak mivel Ő katona és sokszor elmegy más országokba felügyelni.
*2 és fél óra múlva*
-Nos,mit gondolsz apuról? - nézek rá agy szemekkel.
-Jó vágású. - röhögi el magát.
-Harry. - dünnyögöm. - Azon kívül?
-Kedves és..
-Oké,ennyivel meg elégszem. - vágtam közbe. -Azért kíváncsi vagyok,hogy rólad mit gondolt,majd megkérdezem később. - lefekszek az ágyra és végig fürkészem a szobámat a tekintetemmel a macskámat keresve.
-Tudod nem kéne így kitenned magad mindennek! - mosolyodik el.
-Mégis minek? - ülök fel és értetlenül nézek rá.
-Mintha nem tudnád. - jön közelebb,felállok és átölelem,olyan jó illata van,mint mindig. Hirtelen apu ront be.
-Kislányom. - kiabálja. -Nincs semmi bajod? - NE tudtam,hogy ez lesz.
-Jól vagyok,mint látod eddig egy ölelés még nem ártott meg nekem. - nézem végig a karomat.
-De ki tudja,hogy mikor fog ártani. - fontoskodik - Van egy jó hírem,holnap megyünk túrázni,Harry is jön - mondja határozottan. Harry rám néz én csak vállat vonok,de szerintem jobb lenne,ha hirtelen meg betegedne vagy nem is tudom mert,ha eljön a holnap hát olyat még egyszer biztos,hogy nem akar.Apu kimegy,nagyot sóhajtok és lehuppanok az ágyamra.
-Legalább együtt leszünk - ül le mellém.
-Haha NO!Nem ismered Te az apámat. - nézek rá komolyan.













-Jajj nyugi már,lazulj már el egy kicsit! - néz a szemembe,majd rásimítja a kezét a combomra,elmosolyodok,egyre feljebb csúsztatja a kezét.
-Harry - vigyorgok és gyorsan elkapom a lábamról a kezét.
-Csak kicsit szórakozok. - jelen meg perverz vigyor az arcán. Lassan hajol oda a nyakamhoz és kezdi el érzékien csókolgatni,gyengéden hozzá ér fogával bőrömhöz,ami nyögést kényszerít ki belőlem, Harry erre halkan el kezd nevetni.
-Na fejezd be! - tolom arrébb.
-Imádom,hogy kikészítelek. - harap bele alsó ajkába.
-Haha.
*Másnap,avagy halál túra*











Felöltöztem már amennyire össze tudtam magamat kapni hajnali 5-kor.
-Kész vagyok. - mormogom álmosan.
-Remek,Tündérbogárkám!Gyere reggelizzünk meg és mehetünk Harold-ért! - tessékel az asztalhoz.
-Ja tényleg,mit gondolsz róla? - nyammogom,miközben tömöm magamba a gofrit.
-Nem rossz,nem rossz!De még alakítani kell rajta,most majd meglátjuk,hogy igazi férfi vagy egy gyáva kicsi...törpe.








-Hát..oké. - akad el a szavam.
-Khm..akkor gyerünk!Kalandra fel! - fel áll és fel kapja a hátizsákját a földről. -Remélem bírja a strapát. - jelen meg egy kis mosoly az arcán.- "Harry-nek annyi" gondoltam magamban. Elmentünk érte,ami elég furi,mert gyalog mentünk szóval ennél jobb nem is lehetne.
-Jó napoóóóóóóóót? - húzza el a szót közben keresi,hogy hol van az autó. - Autó?Gépkocsi?Trabant?Kocsi?Hiperszuper meghajtású doboz? Semmi? - jön oda hozzánk.
-Szó szerint,semmi. - válaszolom.Apu elégedetten mosolyog utána elindultunk a túrára.

11 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó XD nagyon tetszik hamar hozd a kövit de tényleg hamar :D

    VálaszTörlés
  2. Wááá *-*
    kövi réészt akaroook ^^
    Köhmm...tiszta megszállott lettem XDD

    VálaszTörlés
  3. Ááá ez nagyon jó lett *-*

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon nagyon jóó lett *-* mééééég *-*

    VálaszTörlés
  5. ömmm már lassan nem tudom mit ìrjak neked nem akarom hogy mindig ugyanazt olvasgasd tőlem...
    ügyi vagy kővit gyorsan hozd mert elvonási tüneteim lesznej v mi annak neve!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nem bírok várni!!!!Annyira jó lett ismét!!Siess!! Pusz:Bogii

    VálaszTörlés
  7. najóó.....pont itt abba hagyni???!!!!!???? gyorsan hozd a kövit!!!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett! :D gyorsan kövit! *-*

    VálaszTörlés
  9. Köviit, köviit, köviit*-* csak ez jut eszembe.. nagyon jó;)))

    VálaszTörlés
  10. Köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!4 <3333

    VálaszTörlés