2013. május 5., vasárnap

1.fejezet

Sziasztok!:)Remélem tetszeni fog az új blogom 5 kommentelőnél írom tovább a blogot!Jó olvasást!xx

Reggel a telefonom ébresztőjére keltem,eléggé megszoktam ijedni erre a csengőhangra,de legalább ébren tart.http://www.youtube.com/watch?v=nn9gzN5sw9Q (csengőhang). 
Gyorsan felkaptam magamra valami csinos szettet és go a suliba.











Első óra osztályfőnöki,mondhatni nagyon "izgalmasak" az ofő. órák.A tanár belép,mindenki vigyázz állásba vágja magát majd a tanár int,hogy leülhetünk.
-Kölkök van egy bejelenteni valóm!-mondta fennhangon-új osztálytársatok érkezik,legyetek vele normálisak,kedvesek hadd érezze jól magát iskolánkban!- és blablabla,ugyan már ki a faszt érdekel ez az új diák,hát engem kurvára nem.
-Szóval úgy körübelül a második órára fog megérkezni!Nos,valaki vállalja,hogy körbe vezeti!?-kérdése után mindenki meglapult a padban.
-Hát jó,akkor én választom ki!Mondjuuuk áh Hayley!-NEEEEEE tudtam,hogy engem fog választani már régóta rühell engem ez a tanár,szándékosan csinálja fuu.
*Kicsöngettek az óráról*
Mindenki meg könnyebbülve lépi át az osztályunk küszöbét.Haha..mert nem nekik kell majd azt a szerencsétlent körbe vezetni.
*Második óra*
A nagy része az osztálynak kíváncsian várták,hogy ki lesz az,hogy fog ki nézni?Természetesen a fiúk egy "bombázó" lányban reménykedtek.A lányok pedig egy helyes fiúban,hogy őszinte legyek engem kevésbé érdekelt,hogy ki lesz mi lesz.Bejött a föcitanár a terembe és ezt mondta:
-Itt van az új osztálytársatok,Harry!-amint kimondta a nevét még be se lépett,de már a lányok többsége kíváncsian lesett.Belépett.Göndör haj,zöldeskék szem,sportos alkat.<--tipikus "helyes" fiú imidzse van.Na most jön az,hogy a kis csicskák olvadoznak.











-Kérlek Harold,foglalj helyet!-lépet kettőt,de az én padomnál már meg is állt.Ledobta a táskáját és beült mellém.Na király!Csak is erre vágytam mondhatom.
Az ez utáni órák unalmasan teltek,mikor az utolsó óra vége lett épp mentem volna már ki az ajtón,de valaki visszahúzott és neki lökött a falnak. Harry egyik kezét neki támasztotta a falnak,hogy ne tudjak "elmenekülni" előle.
-Azt mondták,hogy te fogsz körbe vezetni engem az új suliban holnap.-húzódott fél mosolyra a szája.
Igen,sajnos-mondtam gúnyosan-és ha most elengednél-löktem arrébb a karját és haza sétáltam.

19 megjegyzés:

  1. Köszi,ha meglesz az 5 kommentelő akkor jön a kövi ma vagy holnap!:))

    VálaszTörlés
  2. *---* :) omg omg omg nagyon jò!! :)

    VálaszTörlés
  3. Wááá nagyon jóó! köviiiit! *----*

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. köszi:) holnap lesz a folytatás remélem megfog tetszeni;)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik :DD már most imádom<3 gyorsan a kövit!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon joo :D..sies a kövivel !!!!!

    VálaszTörlés
  7. Egyetértek az előzőkkel, de. A csúnya szavakat, illetve a sértéseket nem lehetne más szóval illetni? Tudom, hogy a te blogod, de így furcsa. K*vára, f*sz és satöbbi :/ Gondolj bele, lehet, hogy 10-11 évesek is olvassák (mert Harry a kedvencük) és akkor ilyet találnak ._.
    Az alaptörténet tetszik, hogy iskolatársa lesz és, hogy mellette ül :3


    "-Itt van az új osztálytársatok,Harry!-" - A kötőjelek után tehetnél szóközt, úgy jobban olvasható lenne :)

    Tetszik, hogy képekben bemutatod, hogy mit visel a fő-, illetve a mellékszereplők. A fejezetek lehetnének hosszabbak is. Az olvasó nem azt várja, hogy mikor lesz vége, hanem azt, hogy mikor nem lesz vége :))

    Rendszeres olvasód leszek ^^

    VálaszTörlés