2013. június 22., szombat

26.fejezet

Sziasztok!:)) Kész az új rész!Remélem elnyeri a tetszéseteket!:) Jó olvasást! xx


Lezuhanyoztam,gyorsan átöltöztem pizsamába és vissza mentem a hálószobába.
- Mehetsz. - mondtam miközben leültem az ágy szélére.
- Oké. - állt fel,majd el is tűnt. Fogalmam sincs,hogy mi baja van.

***
Egy olyan 15-20 perc múlva visszajött,majd szó nélkül befeküdt az ágyba.
- Harry. - fordulok felé.
- Hmm? 
- Most neked mi a f*sz bajod van? - kérdeztem idegesen.
- Semmi. - fordult el.
- Ajj már. - tettem homlokomhoz a kezemet. - Kérlek mondd el. - fel álltam meg kerültem az ágyat és leguggoltam vele szembe.
- Elegem van. - morogta.
- Mégis miből? - néztem rá értetlenül.
- Hogy mindig...megzavarnak. - nyögte ki.
- Ja,hogy az! - kezdtem el kuncogni.
- Legközelebb nem érdekel,hogy mi lesz vagy hívnak vagy akármi!Felőlem lejöhet egy csillámpóni is csillámfaszlámák kíséretben az égből akkor se fog semmi érdekelni akkor már az enyém leszel. - mondta mérgesen.
- Jól vagy? - raktam kezemet a homlokára.
- Igen. - vette el onnan nevetve.
- Akkor jó. - mosolyodtam el - Jó éjt! - pusziltam meg az arcát,mielőtt eltávolodtam volna megfogta az arcomat,majd ajkait enyémre tapasztotta és ezt suttogta: - Jó éjt.

*Másnap*

Reggel igazán kómásan keltem fel a szokottabbnál talán azért,mert tudtam,hogy MA fog jönni a nagyi,amitől egy igazán kicsit félek.Nagyon szereti előre megítélni az embereket ezért tartok attól,hogy mit fog gondolni Harry-ről. Felöltöztem,majd le siettem a konyhába.












- Jó reggelt!  - pillantott meg miközben sütötte az omlettet.
- Neked is. - mosolyogtam rá. - Mikle? 
- Még alszik,de nem sokáig. - nevette el. - Nagyid mikor jön? - mondta,majd lerakta elém a reggelimet.
- Köszi. - fogtam meg a villát - Hát kb. úgy délután 2 felé. - mondtam gondolkozva.
- Előre félek. - fújta ki a levegőt,majd le ült velem szembe - Remélem tetszeni fogok neki. - vigyorodott el.
- Hát... - kezdte el kínosan mosolyogni.
- Mi az? - nézett rám értetlenül.
- Semmi,semmi! Inkább együnk - kezdtem el lapátolni a kaját.
- Hát oké. - húzta el.
*Később*
Rendbe szedtük a lakást,kitakarítottunk stb. Mikor ránéztünk az órára fél 2.
- Nagyi mindjárt itt lesz! - mondtam fontoskodón,amint ezt kimondtam már csöngettek is - Én megyek ki! - löktem arrébb Harry-t,aki épp kifelé tartott.
- Szia nagyi! - vigyorogtam.
- Szia aranybogaram! - puszilta meg az arcomat. 
- Gyere beljebb! - vezettem be.
- Csókolom. - köszönt Harold.
- Szervusz kisfiam. - mérte végig nagyi,majd oda tartotta hozzá a kezét, Harry erre vágott egy "WTF" fejet.
- Harry b*zdmeg puszild már meg. - mondtam halkan.
- Mi a fa..? - ütöttem hátba,majd engedelmeskedett. - De,am ez most mire is volt jó? - súgja a fülembe.
- Csak vágj jó pofát hozzá oké? - mondtam idegesen.
- Hát oké. - nézett hülyén.
- Szóval ő Harold? - kérdezte kíváncsian.
- Igen. 
- Hát. - vakarta meg a fejét - Majd meglátjuk mit bír. 
- Szinte látszik kitől örökölte az apukád. - dünnyögje.
- Harry. - bököm oldalba. 
- Tessék leülni. - mutat a kanapéra.
- Arra készültem drága. - mondja nagyi vigyorogva,majd helyet foglal. - Katona! - erre Harry felkapja a fejét.
- Igen? - néz rá nagy szemekkel.
- Pihenhetsz. - adja ki a parancsot nagyi,majd a mellette levő helyre mutat.Ezután én is helyet foglalnék Harry     mellett,de nagyi közbe szól:
- Oh nem aranybogaram te ide ülsz mellém. - paskolja meg a helyemet.
- Tündérbogaram most meg ez? - mondja magának Harry.
- Na mesélj nagyi milyen volt az út? - kérdeztem.
- Kényelmetlen. - mondja panaszosan.
- Miért?
- Hát kis szívem, tudod,hogy szokott fájni a hátam hát abban a tragacsban! gondolhatod milyen most nekem. - sajnáltatta magát. - Jól esne egy kis hátmasszás. - nézett félre,majd vissza rám.
- Aha. - nevettem fel kínosan - Harry? 
- Mi van? - állt fel hirtelen,fel álltam és oda mentem hozzá - Ha azt akarod,hogy megszeressen szerintem vállald el.
- De hát... - nyögte - Ezért még kérek valamit. - mutatott rám fenyegetőn.
- Nekem nyolc,csak csináld meg. - ütöttem vállba,majd vissza ültem.
- Én megmasszírozom a hátát nagymama. - mosolygott rá Harold.
- Jajj,de kedves vagy fiacskám. - állt fel nagyi - Itt akarod vagy a szobában! 
- Fent kényelmesebb. - mondta utána felballagtak én is velük tartottam a biztonság kedvéért ne,hogy elszólja magát egyik is. Mikor beértünk Haz' szobájába nagyi mit se foglalkozva velünk levette a fölsőjét.
- Na enélkül is leéltem volna az életemet. - mondta akadozva.
- Nem fikázni! - böktem hátba.
- Ó, elnézést! Ne nézzétek már ennyire a habtestemet! Elpirulok. - mondta magát takargatva nagyi.











- Már késő. - morogta Harry. - Na kezdjük - mami lefeküdt az ágyra,bár Hazza kicsit megrémült.
- Gyerünk már! - suttogtam.
- De hát...
- Ha nem csinálod meg nem lesz semmi sexual Harassment!
- Jó-jó! Látod csinálom. - kente be a hátát,amire én csak össze dörzsöltem a kezemet egy gonosz mosoly kíséretében.
- Miről van szó? - nyögte nagyi.
- Áhh,semmiről! Csak arról,hogy ma Harry-vel aludsz oké? - néztem rá,majd Harry-re aki szúrós pillantásokat vetett rám.
- Ez...kínzás! 






26 megjegyzés:

  1. gyorsan a kövit lécci!!! nagyon jó:DD
    főleg a vége amikor a nagyit masszírozza harry...
    mikor jön a kövi???

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, imádoom *____*
    Hozd hamar a kövit :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ! Hamar kövit *-*

    VálaszTörlés
  4. annyira imádom a blogod és már olyan régóta vártam,hogy újat írj! nagyon tehetséges vagy az írásban így tovább és siess a kövivel KÉRLEK!:)

    VálaszTörlés
  5. OMG nagyika kicsit khmm... xd
    Nagyin jò lett!!!! *-* Ügyes vagy. Ha van időd akkor siess!! :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon jo :))) gyorsan a kovetkezoot :3
    nagyon ugyes vagy tenyleg!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!! :DDD mar azt hittem soha nem hozod de meg erte ra varni :D

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ijj... nagyon jó:) tetszik a blogod:) gyorsan kövit:)

    VálaszTörlés
  10. Uhhh egesz nap a blogodat olvastam imadom <3<3<3<3<3 kovit gyorsan*-*-*-*

    VálaszTörlés
  11. íjájjjj nagyon nagyon jó rész lett :DD röhögtem rendesen :P kövit nagyon gyorsan *-*

    VálaszTörlés
  12. Nagyooon jó! Köövit gyorsan létszi!!!!!!!!!!! :D *-*

    VálaszTörlés
  13. nagyon jó*__* kedvenc!:D kööviiiit:D

    VálaszTörlés
  14. most lehet, hogy köcsög leszek, de...
    a rendes, teljes leírásos blogoknak van 4-5 kommentjük.
    de az olyanoknak, mint ennek (amiben alig van leírás, tiszta párbeszéd az egész) 10-20 kommenttel büszkélkedik. ezt sose értettem, a világ igazságtalan...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most lehet,hogy köcsög leszek,de...
      Lehet,hogy igazad van,de valakinek ez tetszik és azért olvassa a blogomat,én így tudok blogot írni! Akinek ez nem tetszik akkor annak viszlát! Egyelőre örülök,hogy már ennyi olvasóm van arról meg nem tehetek,hogy féltékeny vagy! Bocs a világ igazságtalan..:||

      Törlés
  15. Nagyon jó lett,SIESS.:-) :-) :-) <33

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Mikor jön már a kövi rész?? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) Nem tudom most egy komment úgy mond "elvette a kedvemet" az írástól! Lehet,hogy most örüla fejének az a személy!De,hogy is mondjam lesz*rom az ilyeneket;) De ígérem,hogy ezen a héten lesz.xx

      Törlés
  18. Már hétfő van 01:03 ( nem bírok aludni ) Szóval azt mondtad hogy a héten még lesz...de az 1 órája és most már négy perce letelt. Úgyhogy ezért nagyon nagyon nagyon jónak kell lennie. :D Azéert kaptál 3 nagyont mert eddig csak 2 nagyon jó a blogod :D ( Remélem érthető hogy ez dicséret akart lenni :D :D
    Siess a kövivel PLS !!! már tűkön ülök :D

    VálaszTörlés
  19. mikor jön már új rész? :C már nagyon rég óta nincs új rész, és erre nem lehet ilyen sokat várni :// nagyon szeretem a blogod de ilyen sokat várni :/// remélem nemsokára jön az új rész.

    VálaszTörlés
  20. Mikor lesz már kövi rész?? :O Naponta 5-ször feljövök hogy megnézzem a Blogodat..és mindig csalódnom kell..mert még mindig csak a 26, rész van fent a Blogon :( És én már nagyon régóta várom az új részt (gondolom nem vagyok egyedül) És ez már nekem egy kínzás :/ Remélem hamar jön a kövi rész :( ://

    VálaszTörlés
  21. sziasztok! jöttek közbe programok de mielőtt elmennék nyaralni nem hagylak titeket itt új rész nélkül ez már BIZTOS! Két hét múlva lesz a nyaralás,de még azelőtt írok!! xx

    VálaszTörlés