2013. június 1., szombat

24.fejezet

Sziasztok!:) Hát nem ez a legjobb rész bevallomxd De remélem Nektek tetszeni fog! Jó olvasást!xx

-Hallgatlak. - néz rá komolyan anya.
-Nos. - pillant rám majd anyura - Mi lenne,ha Hayley hozzám költözne addig míg távol vannak? - anyu erre a kérdésre halványan elmosolyodik.
-Átgondolom. - fel áll és kimegy,
-Úristen Harry! - mondom vörös arccal.
-Mi az? - nevet fel - Tenni kell azért,hogy itt maradj - húz magához és átölel. (Később Harry elment,felmentem a szobámba lepihenni.Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit mond anyu.)
Épp a magazinjaimat olvastam mikor anyu nyitott be,egyből felültem és figyelmesen néztem ,ahogy le ül mellém.
-Nos? - néztem rá nagy szemekkel.
-Azt hiszem ideje búcsúzni. - mondja és szomorúan felnéz majd vissza rám és könnyek szöknek a szemébe.
-Anyu. -Ez most mit jelentsen? - nézek értetlenül.
-Oda költözhetsz Harry-hez. - mosolyodik el.
-Anyuuu! - ugrok rá és szorosan megölelem. - Köszönöm. - puszilom meg az arcát.
-Nincs mit,úgy is haza fogunk jönni meglátogatni Titeket!Egy feltételem van!
-öö mondjad,ha már megengedted.
-Nincs semmi etye-petye vagy valami ilyesmi!Még kicsi vagy. - néz rám szigorúan.
-Oh anyu! Háhá miket gondolsz Te rólam. - nevetek fel kicsit hamisan.
-Persze,persze!Úgy ismerlek,mint a rossz pénzt.Úgy,hogy figyellek,legalábbis a nagyi tuti fog!
-Mi-Micsoda? - dülled ki a szemem.
-Hetenként majd jön leellenőrizni téged. - simítja meg az arcomat -Csak a  biztonság kedvéért! - kacsint rám.
-Hát jó. - vonom meg a vállam végül is tök mindegy.
*A költözés napja*
-Sziasztok!Szeretlek Titeket! - ölelem át mindkettőjüket. -Majd hívjatok.
-Persze,hogy hívunk! - mondja apu határozottan,majd beszállnak az autóba és már itt sincsenek.Azért hiányozni fognak,de,mint anyu mondta még elfognak látogatni hozzám szóval no problemo. Gyorsan bementem össze készültem,azaz össze is pakoltam a szükséges holmikat,amik kellenének és indulhatok is Harry-hez.











Már majdnem a házuknál voltam,de már meg láttam Harry-t a kapu előtt a földet bámulva.Oda értem.
-Szia.
-Szia. - néz fel rám mosolyogva - Már nagyon vártalak.
-Oh tényleg? -húzom fel a szemöldököm.
-Igen- neveti el magát. -Na gyere! -  bementünk és egyenesen a szobájához vezetett.
-öm - kezdtem bele volna a kérdésembe,de közbe vágott.
-Itt fogsz aludni. - vigyorodott el.
-Tessék? De hát ez..
-Ajj hagyjuk már tudom,hogy Te is ezt akartad. - harapja meg alsó ajkát.









-Nem!De ez is megteszi. - dobom le a bőröndöm.
-Persze én is ezt mondanám. - simítja meg az arcomat,de elfordulok.Arrébb húzza a hajamat és csókolgatni kezdi a nyakamat puha,édes ajkaival. Megfordít,hogy vele szemben legyek és egy puszit nyom a számra majd még egy gyengéd csókot ad.
-Ezt se ellenezted. - mosolyog bele csókunkba.
-Kellett volna? - húzom fel a szemöldököm és bele harapok alsó ajkába. Lassan ledönt az ágyra és derekamra ül,halk nyögés kényszerül ki belőlem ugyanis elég nagy "valami" oda lent. Erre a reakciómra Harry elvigyorodik és megnyalja száját.
-Bátyóóó!- szalad be Mikle.
-Mondtam már,hogy utálom ezt!? - nézett fel idegesen és leszállt rólam. -Mondjad!
-Játssz velem valamit! - néz rá csillogó szemekkel majd észre vesz engem -Áhh Hayley! - ugor a nyakamba.
-Szia Mikle. - simogatom meg a fejét.
-Remek megint kezdődik. - kezd el duzzogni Harry.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!!!!!! Siess!! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, siess a kövivel! *-*

    VálaszTörlés
  3. De jó lett*-------* Rendszeres olvasód vagyok, és nagyon tetsziik*-*
    Ügyi vagy:))

    VálaszTörlés
  4. szerintem nagyon jó lett én rendszeres olvasod vagyok is imádom a blogod , de nem bírom ki ezeket a időket óóó hamar kövit <3 *o*

    VálaszTörlés
  5. Még ma lessz kövi rész?? :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó lett kövit kéreeek !!! ez az én blogom ha valakit érdekel http://trulymadlydeeplylovewithyou.blogspot.hu/

      Törlés
  6. Nagyon jó *-* szegény Harry mindig meg zavarja valaki :D Kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  7. Hahó hol az új rész ?? Meg értem hogy nehéz megirni meg minden de akkor is imádom és remélem ma már hozod :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó,mikor jön az a kövi? :D

    VálaszTörlés
  9. Szia, nagyon jól írsz de mikor jön az új rész? :) o.O

    VálaszTörlés
  10. Hahóóóóóó.....új rész mikor lessz?? o.O

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!:) Bocsánat,hogy eddig nem hoztam,de 10000%,hogy holnap jön az ÚJ RÉSZ!!!:) xx

    VálaszTörlés