2013. június 5., szerda

25.fejezet

Sziasztok!:D Végre valahára!!xd Hoztam az ÚJ RÉSZT!!:D Remélem tetszeni fog Nektek,hisz lesz miért!;D Jó olvasást!xx

-Csináljunk már valamit! – húzta meg alsó részét Harry pólójának.
-Jó-jó. – mondta idegesen Harry. Mikle körbe néz és megáll szeme egy társas játékon,izgatottan fut oda és veszi le az alsó polcról,majd ide hozza.
-Ezt akarok játszani! – jelentette ki boldogság telin.
-Hát jó. – túrt bele hajába Harry. – Neked ok Hayley?
-Persze. – mosolyodtam el. Pár perccel később mindent elrendeztünk a játékhoz és kezdhetjük is. (Buli társasjáték)
*Fél órával később*
Nagyon izgalmas játék,természetesen van zálogház,amibe bele kell raknunk dolgokat magunkról,hogy ha nem csináljuk meg azt a dolgot,amit kijelöl a játék. A játék közepénél Harry-n már nem volt fölső,Mikle-nak zoknija nekem meg egy hajgumim.

-Na én jövök! – vettem el a dobókockát,jól megráztam és eldobtam, 4-est lett. –Azt mondja:Énekelj el egy dalt a pontos szövegével! – olvastam el,hogy mit kell csinálnom.
-Na ezt biztos,hogy nem csinálom meg! – mondtam határozottan.
-Akkor zálogot! – vigyorodott el Harry. –Mondjuk a felsődet. – nézett a pólómra.











-Biztos,hogy nem. – tagadtam le,de nem volt más választásom. –De nem nézhettek rám! – mondtam szigorúan.
-Jó. – bólintottak rá mindketten. Lassan lehúztam a felsőmet és beraktam a zálogok közé.
*Játék vége*
-Je!Ez az nyertem! – örvendezett Mikle ugrándozva.
-Na menj a szobádba mindjárt megyek én is. – szólította meg Harry.
-Oké. – rohant el Mikle. Miután kiment venném fel a felsőm,de Harry megfogja a kezem.
-Harry. – morogtam – Ne nézz már! – takartam el gyorsan melltartómat.
-Nyugi már. – nevetett fel halkan. –Csodálom,hogy nem tűnt fel,hogy játék végéig téged néztelek. – mosolyodik el.
-Micsoda? – pirulok el.
-Gyönyörű vagy. – ült közelebb hozzám. –de van egy olyan érzésem,hogy a melltartódra nem lesz szükség. – kacsintott rám.
-Perverz. – dünnyögtem.Harry ledöntött  szőnyegre és apró csókokkal kezdte el nyakamat kényeztetni,majd lassan ment lejjebb és mellkasom fölött is lágy csókokat hintett.
-Egyet kérek. – állítottam meg.
-Mi lenne az? - vigyorgott rám.
-A melltartómat hagyd békén. – jelentettem ki.
-Kínzás. – nyögött fel.
-Ez van. – nevettem el magam,majd megfordítottam helyzetünket és ráültem derekára Felső testét végig csókoltam,majd mikor nadrágjához értem előbb felnéztem rá.Lassan gomboltam ki a nadrágját és húztam le a cipzárt. Alsó nadrágján keresztül kezdtem el izgatni,amitől Harry kellemesen felsóhajtott.
-Hayley. – nyögte.
-Hmm? – mosolyogtam rá.Fel állt, magához húzott és ledöntött az ágyra.majd közelebb hajolt hozzám és szenvedélyesen csókolt,miközben hátamat simogatta,majd hirtelen csak egy pattanó hangot hallottam,gyorsan kaptam melleimhez.
-Kérlek,ne. – suttogta.
-De.. –akadt el a szavam,mert ajkát enyéimre tapasztotta közben lehúzta rólam a melltartót ,gyorsan magamhoz öleltem erre Harry felnyögött.
-Ne takard már el magad. – nevetett fel. –Meg amúgy is most csak én látlak. –húzódott el lassan tőlem,mikor megcsörrent a telefonom.
-Bocsi. – kaptam gyorsan magamhoz a pólómat és felvettem a telefont. –Igen? – szóltam bele.
-A rohadt ********* - káromkodott egy sort Harry,miközben én telefonáltam.
-Jó szia!Puszi! – tettem le.
-Ki volt? – néz fel idegesen.
-Anyu hívott,hogy majd holnap jön a nagyi ellenőrizni .- néztem félre majd vissza rá.
-Ajj- sóhajtott – Megyek Mikle-höz. Addig zuhanyozz le. – indult el kifelé.

-Jó. – motyogtam és elmentem zuhanyozni.

(Gondolom eszetekbe jutott Katelyn is,de lehet,hogy nem. Az a helyzet,hogy Ő hallelujah elhúzott vissza Olaszországba,amit szerintem nem is bántok!;)

11 megjegyzés:

  1. Wiiiiiii *---* :33
    köviiit :33 de nagyon gyorsaan ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó :) lett hamar kövit <3 *o*

    VálaszTörlés
  3. Szupiii!! *.* Hamar írj kövit!!! ♥

    VálaszTörlés
  4. Végre , hoztad a köviiit*-* és én megmondom őszintén ,nem bánom, hogy nincs benne Katelyn:DD
    Hamar siess a kövivel, nagyon jó lett:)))

    VálaszTörlés
  5. áhhh agyon jó *-* Imádom ♥ Kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  6. Meglepi nálam:)
    http://ifyouloveonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Szia! meglepi nálam :) http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/

    nagyon várom már a következő részt :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett :-)
    Hamar írj újat!!!
    Siess.
    Ha érdekel:
    http://pinkcsajelveszettnaplo.blogspot.hu/

    VálaszTörlés