2013. július 27., szombat

28.fejezet

Sziasztok!:) Szerintem ehhez már nagyon nem kell semmit se írnom!Jó olvasást!xx

Én se hiszem el,de megtörtént. Csodálatos volt,leírhatatlanul boldog voltam...ja és senki se zavart meg.

*Pár hónap múlva*

- Majd én kinyitom. - szólok maminak be a szobába.
- Oké,köszi szívecském.- mondja,majd elmosolyodik. Letrappolok,majd kinyitom az ajtót.
- Szia. - mondom meglepve.
- Szia.-neveti el.- Úgy csinálsz,mintha egy szörnyet látnál. - mondja elmosolyodva.
- Hülye. - mondom - Téged soha nem néznélek annak.. - hadarom.
- Ennek örülök. - vigyorodik el.
- Gyere beljebb. - tárom ki jobban az ajtót.
- Nem.. - rázza meg fürtjeit. - Csak pár perc.-néz rám.
- Hát,ahogy akarod. - mondom megadón,majd felveszem a kabátomat és belebújok a csizmámba,majd kimegyek.
- Miért jöttél? - kérdem kíváncsian.
- Hm. - mosolyodik el,majd kabát zsebébe nyúl és előhúz egy kis dobozt,ami szépen be van csomagolva.Közelebb lép hozzám,majd rám mosolyog.
- Boldog karácsonyt. - adja át,meglepve veszem át tőle.
- Köszi. - mosolyodok el,majd rá pillantok elpirulva.
- Nyisd ki. - mondja. - kíváncsi vagyok a reakciódra.
- Öö oké. - mondom belegyezőn,majd lassan felnyitom. - Wow. - mondom ki automatikusan és elvigyorodok.- Köszönöm szépen,nagyon tetszik. - vettem ki a dobozból,majd jól megnéztem.
- Reméltem,hogy tetszeni fog. - mondja elmosolyodva. - Szabad?
- Persze. - mondtam mosolyogva,majd a karkötőhöz nyúlt és felrakta a csuklómra,majd a kezét az enyém mellé tartotta és feljebb húzta a kabát ujját.Ugyan olyan karkötője van neki is.
- Harry. - mondom szomorúan
- Mi az? - kérdi miközben arcomat fürkészni kezdi kíváncsian.
- Én nem vettem neked semmit. - mondom szégyenkezve.
- Ajj Hayley - sóhajt - Nekem már az ajándék,ha veled lehetek,minden másodperc,amit veled töltök.
- Harry. - suttogom,elpirulva. - De,ha lenne valami,amit tudnék.. - mondom felajánlva.
- Egy puszi elég lesz. - mosolyodik el,majd arcára mutat.
- Oké. - mosolyodok el,majd átkarolom nyakát,lábujjhegyre állok,erre elneveti magát,majd combomhoz ér és felemel,ezzel arra késztetve,hogy lábamat átkulcsoljam dereka körül. Arcom vörös lesz,majd arcához fordulok és megpuszilom,majd leereszt és átkarolja a derekamat.
- Köszönöm ezt a csodálatos ajándékot. - mosolyog rám,majd megölel,majd pár perc múlva eltávolodik tőlem.
- Megyek - suttogja - Meg fogsz fázni,szia. - simítja meg az arcomat.
- Szia. - mondom elgondolkozva,majd elindulna,de még gyorsan hátulról átölelem,megérzem ujjaimon érintését,ahogy megsimítja kezemet,majd lassan el engedem.

VÉGE

21 megjegyzés:

  1. Vaaaaaaaaa mikor lesz uj resz? Ugy vartam mar ezt is <3<3<3 :D

    VálaszTörlés
  2. Am imádom ezt a blogot :D de miért van nagy betűkkel odaírva az hogy Vége? :O csak nem akarod befejezni? :O nyugtass meg kérlek..hogy nem :D

    VálaszTörlés
  3. Igen lécci folytasd!Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó rész lett *-* IMÁDTAM♥ kövit gyorsan már nagyon várom

    VálaszTörlés
  5. MI az hogy VÉGE?? :O Ugye nem hagyod abba?? :(

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindenkinek a kommentet nagyon aranyosak vagytok!:) Örülök,hogy tetszett!:) Az írást nem fejezem be!Viszont ennek a sztorinak vége:)xx

    VálaszTörlés
  7. tehát ennek a résznek vége?ne már!Mikor rá bukkantam erre a blogra egy délután végig olvastam, mert nagyon érdekelt ez a blog.Kerestem már több blogot is,de azok nem ilyen jók, mint ez.Nem tudnád még egy kicsit húzni ezt a történetet??Vagy azért fejezted be, mert már nincs ötleted??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy éreztem,hogy ennek a sztorinak itt a vége!:)Sőt előbb is beakartam fejezni csak hát tovább írtam!:)xx

      Törlés
    2. Kár, hogy nem folytatod a sztorit, mert szerintem aki itt van ezen a blogon szívesen olvasná és sokat örülnénk neki, ha folytatnád.:)

      Törlés
  8. Igen kérlek írd tovább!! Én is úgy voltam vele h ez az egyetlen egy blog ami jó a többi nagyon rossz volt! Kérlek ne hagyd abba! Imádom a történetet!<3 Úgy h kérleeek téged a többi olvasó nevében NE HAGYD ABBA!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon kedves tőled,aranyos vagy!:) De sajnos ennek a sztorinak ez volt a vége:) Tényleg mindenkinek köszönöm,hogy végig követték az eseményeket,annak ellenére is,hogy nem mindennap hoztam részeket!:)xx

      Törlés
  9. És van még ilyen Harrys blogod? Vagy még fogsz írni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Word-be írom magamnak a sztorikat jelenleg is van ilyen sztroiaim!:) De így blogba ez volt eddig a legsikeresebb és ennek elmondhatatlanul örülök!:))xx

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. mi? ne legyen vége a blogodnak!! légyszíí folytasd!! (:( am nagyon jó rész lett!

    VálaszTörlés
  12. ne már !!!!Ez Volt A KEDVENC blogom.Légysziiiiiii neeeee fejezd be !!!!!!!!4

    VálaszTörlés
  13. VÉGE?
    Ne szívass már! Ma találtam rá a blogra és nagyon jó :( egész délután olvastam,mire rájövök hogy befejezted ._. most kínozni akarsz minket,vagy mi?

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!:)) Igen,sajnos vége,de már nagyon nem is tudnék mit írni ebbe a sztoriba szóval végelegesen ennyi volt!:) Word-be már megírtam egy teljes sztorit most azon gondolkodok,hogy esetleg azt felvezetni blogba,de ebben sem vagyok teljesen biztos...xx

    VálaszTörlés
  15. Szia! kár h vége mindig olvastam jó volt! :D de megtennéd h megmondod mi a véleményed a blogomról? mert én is komiztam itt a tiedbe és fel is akartam iratkozni.. Előre is köszi :D http://owoa-directioner.blogspot.hu/

    VálaszTörlés